نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

امتیازات و مزایای لابراتوار زبان

تاریخ انتشار: 2019/12/14

مزایای لابراتوار زبان

لابراتوار زبان دارای چندین ویژگی متمایز می باشد که آن ها را به گزینه هایی ایده آل برای تغییر زمان آموزش جهت دستیابی به میزان بالای مشارکت ، تعامل و غیره تبدیل می کند. این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

مزایای لابراتوار زبان

  • مراکز آموزشی ابزاری در اختیار دارند که ارتباط، تعامل و غیره را در کلاس درس با استفاده از منابع کامپیوتری متمرکز تسهیل می کند.
  • یادگیری زبان را از طریق متد یادگیری کامل زبان تسریع می کند.
  • این فن آوری بخصوص برای آموزش طراحی شده است که انگیزه بالایی در دانش آموزان ایجاد می کند زیرا آن ها با تجهیزات ویژه برای یادگیری زبان کار می کنند؛ پس مشارکت بیشتر دانشجویان در یک محیط مشارکتی وجود دارد.
  • علاوه بر این، فناوری لابراتوار زبان مزایای بیشتری را هم برای معلمان و هم دانش آموزان ایجاد می کند. هر دو می توانند به سرعت و به راحتی به فناوری های جدید اطلاعات و ارتباطات دسترسی پیدا کنند. آن ها کلاس درسی دارند که در آن از جدیدترین فن آوری برای یادگیری زبان برخوردار هستند.
  • استاد فقط ناظر نیست، بلکه تمام وظایف یک مدرس زبان را انجام می دهد، و کار وی توسط فناوری تقویت و تسهیل می شود و علاوه بر این، او نقش یک ناظر، تامین کننده انرژی و انگیزه بخش را ایفا می کند.
  • لابراتوار زبان سیستمی است که توجه زیادی به تنوع و شخصی سازی فرایندهای آموزش و یادگیری دارد.
  • لابراتوارهای زبان ارتباط متقابل در کلاس و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات را حفظ می کنند.

نتیجه

نتیجه نهایی که با لابراتوار های زبان حاصل می شود، برای روند یادگیری دانش آموزان بسیار مثبت است. سرعت یادگیری آن ها بطور قابل توجهی تسریع می یابد زیرا دانش آموزان با استفاده از آخرین فناوری ها و یادگیری سریع و موثر علاقه بیشتری به مطالعه خواهند داشت و زمان صرف شده برای این فرایند را به صورت کارامدی بهینه ساخته و ارتقا می دهند.
علاوه بر این، اکتساب و کار گروهی تشویق می شود ، همچنین تعامل بیشتری بین دانش آموزان، یادگیری مادام العمر، خلاقیت، شخصی سازی فرایندهای آموزش و یادگیری، پیشرفت مهارت و غیره بوجود خواهد آمد.

لابراتوار زبان به این معنی است که اساتید و زبان آموزان به طور فعال در فعالیت های مختلفی که در طول کلاس اتفاق می افتد شرکت می کنند، بنابراین درگیری بسیار بالاتری نسبت به محیط های یادگیری سنتی به دست می آورند.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − هشت =