نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

تلویزیون شهری داخل سالن و هر آنچه باید بدانید

تاریخ انتشار: 2023/02/01

تلویزیون شهری داخل سالن

تلویزیون شهری داخل سالن به تکنولوژی گفته می‌شود که می‌تواند در هر ابعادی متناسب با فضای مورد نیاز، تصویری با کیفیت‌های متفاوت ایجاد کند. این نوع تصویر به مانند تلویزیون‌های LED بوده و از تکنولوژی مشابه بهره می‌برد. نوع طراحی  تکنولوژی ویدئو وال به گونه‌ای است که با توجه به ابعاد بزرگ آن هیچ انعکاس نوری در آن بازتاب نمی‌کند و با توجه به نیاز‌های محیط می‌توانیم قابلیت‌های فراوانی را در این محصول تغییر دهیم. کیفیت این محصول شامل رزولوشن‌های معروفی از جمله HD، FHD ، 2k , 4k  می‌باشد که بسته به ابعاد و برخی از مشخصه‌های تصویر قابل حصول می‌باشند.

اگرتصمیم به خرید تلویزیون شهری برای مجموعه خود دارید مقاله (( اگر قصد خرید تلویزیون شهری را دارید، این ۵ سوال را از خودتان بپرسید )) بخوانید.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید

انواع تلویزیون شهری داخل سالن

  • تلویزیون شهری داخل سالن کنفرانس

مشخصه‌های سالن کنفرانس‌ها و نوع طراحی محل قرار گیری ناظر‌ها در تعیین مشخصات تلویزیون شهری داخل سالن موثر می‌باشد. این تلویزیون‌ها رزولوشن بسیار بالایی دارند و قابلیت‌های فراوانی رو برای مخاطب همراه دارند. سایز متناسب با فضای سالن، عدم انعکاس نور محیط در تصویر، پشتیبانی از ورودی‌های استاندارد تصویر، یکپارچگی تصویر و امکان فیلم برداری مستقیم از تصویر بدون مشاهده نویز از جمله توانایی‌های این محصول می‌باشد.

  • تلویزیون شهری استیج

تلویزیون‌های شهری با انواع رزولوشن‌ها و چینش‌های متفاوت قابل انتخاب می‌باشند. برای این منظور از تلویزیون‌های شهری با قابلیت تغییر چینش استفاده می‌کنیم که بتوانیم با توجه به دکور و ماهیت مورد نیاز برای استیج تصویر مطلوب حاصل گردد.

  • تلویزیون شهری سالن همایش

تلویزیون های شهری متناسب با فضای سالن های هماش با توجه به اینکه ناظرین فاصله بیشتری تا صفحه نمایش دارند میتواند رزولوشن کمتری داشته باشند. تلویزیون های شهری سالن های همایش باید نور دهی مناسبی جهت ارایه به ناظران داشته باشد تا با وجود نور پردازی صفحه استیج این امکان وجود داشته باشد تا تصاویر بدون نیاز به کاهش نور محیط به وضوح دیده شود.

  • تلویزیون شهری تالار

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فناوری‌‌های روز موجب به استفاده انواع نمایشگرها در مکان‌های متفاوت شده‌است. تلویزیون‌های شهری از جمله این نمایشگرها هستند همانطور که اشاره شد این روزها از تلویزیون‌ شهری در بسیاری از مکان‌ها از قبیل سالن همایش، سالن کنسرت، تالارها، مراسم عروسی، مساجد، مراسم عزاداری و برگزاری سخنرانی ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • نحوه استفاده از تلویزیون شهری تالار

از کارایی تلویزیون شهری در تالار می‌توان به نمایش پخس زنده گروه موسیقی در قسمت خانم‌ها و نشان دادن حال و هوای قسمت آقایان می‌توان اشاره کرد.

  • مزایای استفاده از تلویزیون شهری در تالار

استفاده از تلویزیون شهری در تالارها برای صاحبان تالار بهره اقتصادی دارد. مهم ترین نکته‌ای می‌توان اشاره کرد این است که در تالارها به دلیل برگزاری مراسم‌های مختلف بنرهای مختص هر مراسم طراحی و در فضای تالار مورد استفاده قرار می‌گرفت و با پایان یافتن مراسم تمامی بنرهای تبلیغاتی جمع و بنر مراسم جدیدی در سراسر فضای تالار قرار می‌گرفت که این هزینه زیادی به همراه داشت اما استفاده از تلویزیون شهری در داخل سالن و تغییر تصاویر پخش شده مختص هر مراسم این مشکل برطرف و باعث صرفه جویی در هزینه‌ها شد.

تلویزیون شهری سالنی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تلویزیون شهری داخل سالن

چندین عامل می‌تواند بر قیمت تلویزیون شهری سالنی یا داخل سالن در بازار تاثیر بگذارد. در زیر به برخی از این عوامل اشاره می‌کنیم:
• سایز تلویزیون شهری سالنی: اندازه تلویزیون یکی از مهمترین عوامل تعیین قیمت آن است. هرچه اندازه تلویزیون شهری مورد نظر بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
• کیفیت تصویر: کیفیت تصویر تلویزیون، شامل رزولوشن، فرکانس تصویر، کنتراست و روشنایی، یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت تلویزیون شهری داخل سالن است. تلویزیون‌های با کیفیت تصویر بالاتر، قیمت بیشتری دارند.
• برند: برند تلویزیون یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت آن است. بهترین برندهای تلویزیون شهری معمولاً قیمت بالاتری دارند.
• نوع فروشنده: فروشندگان مختلف ممکن است قیمت‌های متفاوتی برای تلویزیون‌های مشابه اعلام کنند. این عوامل ممکن است به دلیل تفاوت در هزینه‌های تولید و … باشد.

اجزای تلویزیون شهری داخل سالن

معمولا اجرای تلویزیون شهری داخل سالن دارای استانداردهایی است که با توجه به محل نصب آن قابل انتخاب می‌باشد. به عنوان مثال نوع سازه، دسترسی از پشت و یا جلو  به تصویر، فاصله تصویر تا اتاق کنترل و سیستم خنک کننده از جمله عواملی هست که برای تعیین نوع اجرا تعیین کننده می‌باشد.

انواع کیفیت تلویزیون شهری

کیفیت تلویزیون‌های شهری با توجه به ابعاد و تراکم پیکسلی آن عاملی متغییر می‌باشد. تلویزیون‌های شهری معمولا از کیفیت HD، FHD، 2K، 4K، 8k و حتی بیشتر پشتیبانی می‌کنند.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت تلویزیون شهری داخل سالن با ما تماس بگیرید:

شماره تماس: 02142981

شماره واتس اپ: 09103334800

 

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =