نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

انتخاب نرم افزار دیجیتال ساینیج مناسب

تاریخ انتشار: 2019/10/27

نرم افزار دیجیتال ساینیج

فهرست مطلب

انتخاب نرم افزار دیجیتال ساینیج (digital signage) مناسب یک فرآیند یک مرحله ای نیست، بلکه نیاز به یک برنامه ریزی و تفکر مناسب در هر مرحله دارد. کاربران نهایی معمولاً زمان زیادی را برای یافتن بهترین نمایشگر صرف می کنند، اما همچنین باید با دقت فکر کنند که از چه نرم افزاری برای نمایش استفاده می کند.

ملاحظات کلیدی

ابتدا باید در نظر بگیرید که هدف کلی شما برای دیجیتال ساینیج چیست. از این طریق می توانید مشخص کنید که چه ویژگی های اصلی برای تحقق هدف خود نیاز دارید. برای مثال اگر قصد استفاده از یک صفحه نمایش تعاملی را دارید، می توانید نرم افزاری را پیدا کنید که بتواند از انواع مختلفی از امکانات پشتیبانی کند.
جافری بسین،Geoffrey Basin ، مبلغ برند، برای Intuiface ، توصیه می کند که کاربران به دنبال نرم افزاری باشند که بتواند صفحه نمایش لمسی، RFID / NFC ، چراغ ها، گفتار، اینترنت اشیا و سایر ویژگی ها را پشتیبانی کند.
بسین می گوید که بطور خاص کاربران باید در جستجوی نرم افزاری با امکان ایجاد گردش کار و رفتارهای پیچیده در پاسخ به تعامل- بدون برنامه نویسی- باشند.
نکته مهم دیگر این است که آیا نرم افزار شما به راحتی می تواند مطالب را تحویل داده و نسبت به تغییرات در زمان واقعی واکنش نشان دهد؟ جان جردن، مدیر ارشد مشتری در شرکت توتال وین، به اهمیتِ داشتن یک راه حل قوی اشاره کرد.
جردن در یک مثال می گوید: با داشتن چهار صفحه در هر یک از بیش از 190 مکان، بسته به زمان روز و اینکه آیا محصول خاصی را ارائه می دهیم، طیف وسیعی از محتوایی را که می خواهیم نمایش دهیم، خواهیم داشت.
بسین همچنین کاربران نهایی را به سرمایه گذاری در بسته های نرم افزاری با ویژگی های تجزیه و تحلیل تشویق می کند، از این طریق می توانند بدانند که آیا تمام آن محتوا در واقع به دست مشتریانشان رسیده است یا خیر.

صرفه جویی در هزینه های دیجیتال ساینیج

هنگامی که به لیست راه حل های نرم افزاری می پردازید، می توانید به راحتی سردرگم شوید، به خصوص وقتی بودجه ی محدودی برای نرم افزار دیجیتال ساینیج داشته باشید.
روش های مختلفی برای صرفه جویی در هزینه برای دیجیتال ساینیج وجود دارد. یکی این است که به جای تلاش برای تقسیم بودجه بین دو یا چند راه حل، اطمینان حاصل کنید که یک راه حل را انتخاب کنید که بتواند تمام نیازهای دیجیتال ساینیج شما را برطرف کند. همچنین باید راه حلی را انتخاب کنید که کاربری آن ساده باشد.
بسین می گوید:”اطمینان حاصل كنید كه راه حل انتخابی شما [به راحتی] توسط کارمندانی که به تکنولوژی تسلط ندارند قابل استفاده باشد، در عین حال که کارمندان مسلط نیز بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند. نیازی به متخصص و یا سرویس های پرهزینه نیست.”

دیجیتال ساینیج پدز

مشکلاتی که باید از آن ها دوری کنید

کاربران نهایی می توانند در هنگام انتخاب یک راه حل نرم افزاری ساینیج مانند بسیاری از راه حل های گران قیمت که تمام بودجه تولید محتوا را در بر می گیرد، دچار مشکلات بسیاری شوند.
بسین توصیه می کند که به عنوان مثال کاربران نهایی نسبت به شخصی سازی قالب احتیاط کنند. وی گفت: این امر اغلب می تواند منجر به پرداخت هزینه های خدمات حرفه ای گران قیمت برای رسیدگی به این الگوها شود. سایر ملاحظات شامل موارد زیر است:

  • از نرم افزارهایی که به طور نامنظم منتشر می شوند اجتناب کنید.
  • مراقب پشتیبانی یا آموزش های نرم افزاری ضعیف باشید.
  • درباره نرم افزاری که به عنوان یک کالا بسته بندی شده باشد، محتاط باشید.
  • نیازهای مشتری را در نظر داشته باشید.

نکته نهایی این است که شما نگاه خود را از مشتری برندارید. در نهایت نرم افزار شما باید تجربه مشتری را بهبود بخشد.
بسین می گوید:” نرم افزار شما باید تجربیاتی را ایجاد کند که از آنچه در برنامه های تلفن ، کامپیوتر یا وب سایت موجود است فراتر رود.”

نرم افزار دیجیتال ساینیج

ساده و هوشمند تر شدن نرم افزار دیجیتال ساینیج

نرم افزار دیجیتال ساینیج  معمولا در سخت افزارها بهتر خود را نشان می دهد چون نمایشگرهای بزرگ و روشن بسیار تاثیرگذارتر از یک پلت فورم نرم افزاری  توانمند هستند. بهترین دیجیتال ساینیج نیاز به یک بسته نرم افزاری  حرفه ای دارد تا از یک نمایشگر برجسته پشتیبانی کند.
طبق گفته سرگی کونتر، مدیر تولید یکی از تولید کنندگان برتر دیجیتال ساین ایج خوشبختانه برای کاربر نهایی،  ساینیج درحال ساده تر شدن از لحاظ کاربرد و هوشمندتر شدن است. همینطور که دیجیتال ساینیج درحال هوشمندتر شدن است، می توان مشاهده کرد که محتواهای پویاتر راه خود را به سمت مسیرهای اصلی باز می کنند.

ساده تر شدن دیجیتال ساینیج

 سادگی نکته اصلی در مورد هر نرم افزار دیجیتال ساینیج است چون درخواست اکثر کاربران نهایی هم همین است. به عنوان مثال زمانیکه دانشگاه سانتا کلارا در کالیفرنیا به دنبال نصب نرم افزار دیجیتال ساینیج بود، واقعا به دنبال نرم افزاری می گشت که در عین قابل اطمینان بودن  کاربرد راحتی نیز داشته باشد.
نیکل مورالس- مدیر تکنولوژیهای رسانه دیجیتال و مدرسه مهندسی در دانشگاه سانتاکلارا در ایمیلی بیان کرد: “در سیستم های قدیمی 15 دقیقه طول می کشید تا پس از بارگزاری محتوای جدید صفحات نمایش رفرش شوند. اما حالا، اطلاعاتی که در مورد کلاس ها و اتفاقات به عنوان پست گذاشته می شود در همان لحظه به صورت زنده نمایش داده می شود.”
کونتر اذعان داشت که نرم افزار دیجیتال ساینج در حال پیشرفت به سمت ساده تر شدن از لحاظ مدیریت و مقیاس است به طوریکه اکثر سازمانها یا شرکت های تجاری می توانند دیجیتال ساینیج را در موقعیت های مختلفی به کار ببرند. از طرفی کاربران نهایی نیز به شدت به دنبال روش های ساده تر برای جایگزین کردن روش های قدیمی هستند.
کونتر گفت:”خیلی کم پیش می آید که مشتریان جدی بخواهند استفاده از یک تکنولوژی را از ورژن های قدیمی تر آغاز کنند. در عوض آن ها معمولا به دنبال سیستم پشتیبانی جامعی هستند که درک جدیدی از سیستم به آن ها بدهد یا یک سیستم مدرن که با داشتن امکاناتی در محل اصلی بتواند به سرعت به روز شده و کاربران جدید را آموزش دهد. امروزه نرم افزارها باید شهودی باشند و محدودیت های عملیاتی کاربران که سازمان ها در گذشته معمولا با آن مواجه بودند از آن ها حذف شود.”

 

 

نرم افزار دیجیتال ساینیج

 

هوشمندتر شدن ساینیج

 فروشندگان در حال عرضه دستگاه های دیجیتال ساینیج هوشمند تر هستند. “هوشمندی” در این سیستم ها به شکل AI، خلق محتوای خودکار، تعامل با موبایل، پخش محتوا های آن لاین و غیره مطرح می شود.
به عنوان مثال دانشگاه سانتا کلارا توانسته محتوای رسانه اجتماعی زنده ای را در شبکه ای متشکل از 80 نمایشگر عرضه کند تا تعامل بهتری با دانشجویان داشته باشد.
مورالس گفت:” درحال حاضر می توانیم با امنیت کامل از URL های خارجی استفاده کنیم و محتوا های آن لاین را از شبکه های رسانه اجتماعی مختلفی از طریق سرویس Tagboard خارجی جمع آوری کنیم.”
یکی از دلایلی که این نرم افزار هوشمندتر شده است این است که فروشندگان کاربری آن را برای کاربرنهایی ساده تر کنند تا آن ها بتوانند مجموعه ای از ابزارهای مختلف را در نرم افزارشان در اختیار داشته باشند.

لیلیان وامایتا – مدیر بازاریابی Mvix در ایمیلی گفت:”فاکتورهایی مانند هزینه های کمتر سخت افزار و پراسسینگ و پیشرفت در نرم افزار، دیجیتال ساینیج را قادر می سازد تا پلت فرم های خود را به منظور جمع آوری ساده تر داده ها با ابزارهایی مانند Salesforce, MySQL, HubSpot و غیره توسعه دهند.”

کونتر همچنین گفت اکثر فروشندگان در حال استفاده از API و SDK هستند تا بتوانند فرصت جمع آوری داده های مرسوم را داشته باشند.
تمام این ابزارها بخشی از یک نرم افزار”هوشمند” بزرگتر هستند که درحال تعامل با مشتریان/دانشجویان به صورت آن لاین هستند. کونتر اظهار داشت:”بهترین مجموعه نرم افزاری، مجموعه ای است که  به جای آنکه صرفا چند محتوا را تکرار کند؛ محتوا را براساس “موضوعات جهان واقعی” ارائه دهد. این مجموعه نرم افزاری از هدف گذاری برای پاسخ به موضوعات اصلی بدست آمده از جهان بیرونی مثل مشخصات مشتری یا محل استقرار او بهره می برد.

پویاتر  شدن ساین ایج

محتوای پویا، یک مفهوم شناخته شده در فضای نرم افزار دیجیتال ساینیج است اما هنوز همه کاربران نتوانسته اند به درستی آن را مورد استفاده قرار دهند. درحقیقت امروزه بیشتر موضوعات مربوط به دیجیتال ساینیج حول محور شناساندن پتانسیل  و نحوه استفاده از محتوای پویای آن است تا آنچه که حقیقتا کاربران نهایی در این مجموعه های نرم افزاری وارد کرده اند.
کونتر معتقد است که ما در حال حاضر با “یک عقب افتادگی بین نوآوری ها و دردسترس بودن خود خصوصیات” مواجه هستیم.
اما، کونتر همچنین به این نکته اشاره کرد که این مشکل در طول زمان با توسعه ابزارهایی مانند پلی بک محتوا و هدف گذاری براساس تعامل، موقعیت، اطلاعات شخصی و موضوعات دیگر در ارتباط با مشتری به عنوان موضوعات تکمیل کننده و بارورکننده محتوا، حل خواهد شد.
کونتر ادامه داد:”دیجیتال ساینیج بالاخره از یک ابزار استاتیک  پیشرفته به ابزاری با امکان برقراری تعامل تبدیل شد که در اصل نیز به همین منظور توسعه داده شده بود. ما یقینا مطمئنیم که در سال جاری استفاده بهینه تری از این نرم افزار خواهد شد چون سازمان ها یاد می گیرند که از دیجیتال ساینیج به عنوان بخش سازنده تعامل گسترده با مشتری و ایجاد تجربه برای او بهره ببرند.”

دیجیتال ساینیج

چرا یک بیزینس باید از نرم افزار مدیریت نمایشگرها استفاده کند؟

دیجیتال ساینیج  به هر کسب و کاری این امکان را می‌دهد تا محصولات، خدمات یا هر چیزی در این زمینه را به راحتی به نمایش بگذارند و به آن‌ها کمک می‌کند تا با مشتریان بیشتری سر و کار داشته باشند. نرم افزار مدیریت نمایشگرها انعطاف پذیرترین بنر در جهان را ارائه می‌دهد. در همه اشکال و اندازه ها، از صفحه نمایش های تک فرمت بزرگ گرفته تا دیوارهای ویدئویی چند صفحه ای، کیوسک های ایستاده رایگان، نمایشگرهای شلف ادج و دستگاه های تبلت، یکی را برگزینید یا هر ترکیبی از آن‌ها را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

امروزه بیشتر صاحبان مشاغل از روش‌های دیجیتال ساینیج بهره می‌برند تا نسبت به رقبای خود برتری پیدا کنند. پلتفرم دیجیتال ساینیج در کسب و کار شما مزایای مختلفی به همراه خواهد داشت ، که هر کدام از آن‌ها می‌توانند به موفقیت شما در بازار کمک کند.

مزایای نرم افزار مدیریت نمایشگرها

می‌توان به طیف گسترده ای از محصولات و خدمات اشاره کرد، به عنوان مثال، یک رستوران می‌تواند از یک سری تابلوهای منوی دیجیتال استفاده کند که این امکان را دارند که در طول روز منو‌های متفاوتی را نشان دهند. مانند صبحانه، ناهار و شام.

با استفاده از سیستم مدیریت محتوای (CMS)، یک شبکه یا کل صفحه نمایش را می‌توان از راه دور مدیریت کرد. این امر بسیار چشمگیر است و مشتریان بیشتری در محل فروش آن را می‌بینند یا با نفوذ قوی بر تصمیم گیری برای خرید، جو آن جا را پر جنب و جوش و منحصر به فرد می‌کند.

برای افزایش آگاهی و فروش بیشتر، می توان از تابلو اعلانات هوشمند به عنوان یک رسانه سرگرم کننده و ابزاری برای تعامل با مشتریان استفاده کرد. به طور مثال استفاده از فضای سالن‌های انتظار در فرودگاه یا ایستگاه قطار برای انتقال پیام به مشتریان خود، همچنین می‌تواند به عنوان واسطه ‌ای برای کارمندان شما مورد استفاده قرار گیرد، مانند ارتباطات داخلی و اتاق جلسات.

به روزرسانی در هر زمان (حتی بلافاصله) و زمان بندی محتوا برای آن‌ها بسیار سریع و آسان است زیرا شما کاملاً کنترل آن را در دست دارید. می‌تواند به عنوان یک سکو برای نمایش کار استفاده شود. به عنوان مثال، یک شرکت ساخت و ساز می تواند یک نمایش اسلایدی ترتیب دهد تا به مشتریان احتمالی برخی از پروژه های تکمیل شده خود را نشان دهد. افراد بیشتر تمایل دارند به توصیه های همتایان گوش دهند تا اینکه به تبلیغات اعتماد کنند، نمایش پروژه‌هایی که کار کرده اید به دیگران به ارتقا برند شما کمک می کند و اعتماد به خدمات شما را تقویت می‌کند.

برخلاف محل فروش سنتی، چاپ، تحویل یا نصب پر هزینه نیست. ساینیج این امکان را فراهم می‌کند تا از طریق تبلیغات شخص ثالث پول اضافی ایجاد کنید. مثلا در مراکز خرید بزرگ، دستگاه‌های خودپرداز و مراکز بهداشتی.

فیدهای توییتر، به روز شدن ارز، به روز شدن وضعیت آب و هوا و موارد دیگر را می‌توان در نمایشگر و همچنین پست های وبلاگ گنجانید. به طور مثال  اتاق انتظار یک دکتر یا دندانپزشک می‌تواند حقایق و نکات بهداشت عمومی را نمایش دهد و از طریق یک فید RSS اخبار واقعی را نشان دهد. شما می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید از کانال‌های خبری گرفته تا فیدهای توییتر، عکس ها و تبلیغات را نمایش دهید، این لیست بی پایان است.

استفاده از دیجیتال ساینیج در آینده

چند سال پیش استفاده از نرم افزار مدیریت نمایشگرها بسیار گران و پیچیده بود. امروز وضعیت بسیار متفاوت است. اگر از تابلوهای دیجیتال استفاده نکنید، عقب می‌افتید و اجازه می‌دهید مشتریان احتمالی از کنار شما عبور کنند.

اگر هنوز برای این کار اقدام نکرده‌اید، زمان آن است که دیجیتال ساینیج را در کسب و کار خود اعمال کنید. حتی به کوچکترین شکل، وضعیت شما همیشه قابل توسعه است و نقطه شروع رشد و نمو را برای شما فراهم می‌کند.

علاوه بر هزینه‌های خرید و راه اندازی یک راه دیجیتال ساینیج، بسیاری از مشتریان در گذشته خود را در حال پرداخت قراردادهای پشتیبانی سالانه گران قیمت می دیدند که بدون آن‌ها نمی‌توانستند آخرین به روزرسانی نرم افزار و پشتیبانی را دریافت کنند. حتی بدتر از آن این است که نرم افزار دیجیتال ساینیج دیگر برای آن‌ها کار نمی کرد.

 

نرم افزار مدیریت نمایشگرها

آیا به دنبال یک نرم افزار دیجیتال ساینج قوی می گردید؟

ویدئو جدید دیجیتال ساینج PADS4 را مشاهده کنید تا ببینید چطور می توانید کنترل محتوا ی دیجیتال خود را در دستانتان بگیرید.

افراد از اطلاعات برای تصمیم گیری در هر زمان از زندگی خود استفاده می کنند. خرید هایشان، مسیریابی و همه انتخاب‌هایشان بر اساس اطلاعاتشان می‌باشد.
دیجیتال ساینج می‌تواند یک نقش مهم در این امر بازی کند و به این علت افراد می توانند به نمایشگر ها نگاه کنند مسیر خود را پیدا کنند، پاسخ سوالاتشان را بیابند و از آن الهام بگیرند.
با استفاده از اطلاعات درست، سازمان ها می توانند نیازهای مشتریان و کارمندان خود را پیش بینی کنند تا اطلاعات مناسب  را در زمان مناسب فراهم کنند.
محتوا هوشمند و هدفمند شما را قادر می سازد از اطلاعات خود برای پیشبرد اقدامات استفاده کنید.

نرم افزار دیجینال ساینیج PADS4

نرم افزار دیجیتال ساینیج PADS4 این اجازه را به شما می دهد تا با جدا سازی و استفاده از اطلاعات تصمیمات هوشمندانه بگیرید و با نمایش خودکار لحظه ای ارتباطات هوشمند و شخصی ایجاد کنید. به این دلیل که دیجیتال ساینیج PADS4  شرکت ها را قادر می سازد همه ارتباطات خود را به هر صفحه ای از یک شبکه واحد توزیع کنند که این ارتباطات، قابلیت بروزرسانی بر اساس مکان، زمان مشخصی از روز یا قوانین منطق هوشمند مانند آب و هوا، ترافیک یا اطلاعات تجاری داخلی را دارند.

برای مثال یک شرکتی که امیدوار است الهام بخش کارکنان خود باشد می تواند یک نمای کلی از KPI  (شاخص عملکرد کلیدی) یا رسانه های اجتماعی را نمایش دهد.
زمانی که هتل ها و سالن ها می توانند  اجاره اتاق از طریق نقشه و فلش نمایش دهند اما آن ها همچنین می توانند اطلاعات هواپیما و زمانبندی حمل و نقل عمومی را هم نمایش دهند.
با ایجاد نمایشگر های پویا می تواند مسافران را در جا بجایی ها و در مسیرهایشان راهنمایی، اطلاع رسانی و بروز رسانی نمایند.

PADS4  یک نرم افزار دیجیتال ساینج با تمام ابزارهایی برای طراحی، مدیریت، زمانبندی، توزیع نمایش و محتوا است.
در PADS از طریق اتصال به پایگاه داده ها شما می توانید به تمامی اطلاعات تجاری خود دسترسی داشته باشید.

بلافاصله بعد از اتصال، استفاده از ویژگی کشیدن و رها کردن به کاربران غیر فنی اجازه طراحی و زمانبندی محتوا را می دهد.
مدیریت محتوا از طریق نرم افزار PADS4 Crystal CMS در سراسر شبکه دیجیتال ساینیج ساده شد ه است. رابط تحت وب ما راه اندازی و ادغام آن را آسان می کند.
با یک آموزش کوتاه هر فردی در سازمان شما می تواند صفحات را مدیریت و زمانبندی کند و محتوا را در نمایشگر شما نمایش دهد.
از طریق پروفایل کاربری دسترسی کاربران را کنترل می کنید و یک پورتال از نوع صفحه  وب به صورت امن برای ورود از هر مرورگر و دستگاهی سیستم مدیریت PADS4 Crystal  به شما این امکان را می دهد که به صورت کامل محتوا دیجیتال ساینیج خود را کنترل کنید.
PADS4 شما را قادر می سازد تا با استفاده از اطلاعات به نتایج دسترسی داشته باشید، ارتباطات را بهبود بخشید و اطلاعاتتان را به پیام ها و راه حل های عمومی تبدیل کنید.

 

نرم افزار دیجیتال ساینیج پدز4

مزایای نرم افزار دیجیتال ساینیج پدز4

شما می توانید در جلسات خود با مجموعه کاملی از ابزارهای تلفیقی، اشتراک گذاری، توزیع و مدیریت داده که در صفحات نمایشی ظاهر می شوند، بیشتر علائم دیجیتالی «دیجیتال ساینیج ها» را داشته باشید. نرم افزار دیجیتال ساینیج پدز4 با کنترل داده و مدیریت بی نظیر کاربری و مدیریت شبکه، نصب و مدیریت مکاتبات سازمانی در نمایشگرهای دیجیتالی را آسان می کند. این نرم افزار رویکردی داده محور دارد و تمام منابع شما را بهم متصل می کند تا – از پایگاه داده ها گرفته تا وب، HTML و محتوای تعاملی – نمایشگرهای داینامیک ارزشمندی بوجود بیاید.

دفتر خود را با تعاملات هدفمند تقویت کنید

شما می توانید در بخش های پذیرش، صفحات خوش آمدگویی را به نرم افزار مدیریت اتاق پیوند دهید تا جلساتی واقعی داشته باشید و با مسیریابی داینامیک از بروز خطاها جلوگیری کنید، برای دیدن تماس های ورودی و خروجی به مراکز پشتیبانی و سیستم های تلفنی وصل شوید و برای بهبود مدیریت از راه دور و مسیریابی، به مدیریت ورودی و کتابچه راهنما متصل شوید.

اطلاعات مربوط به برند سازی تجاری، KPI های اشتراک گذاری و داشبوردهای داده، در جلسات حضوری شما، بروزرسانی زنده، هشدار و صفحات لمسی ارائه می دهند. از ویدئوهای دیواری گرفته تا هشدارهای ساده دسکتاپ که اطلاعات تجاری و امنیتی را نمایش می دهند، نرم افزار دیجیتال ساینیج پدز4 هر آنچه که برای مدیریت و اجرای شبکه های نمایشی در مکاتبات سازمانی خود نیاز دارید را ارائه می دهد.

هر چیزی که نیاز دارید در نرم افزار پدز4  وجود دارد

  • با نرم افزار دیجیتال ساینیج پدز4 کارمندان و بازدیدکنندگان را آگاه و سرگرم کنید.
  • داده های خود را ادغام کنید

PADS4 تنها نرم افزار دیجیتال ساینیجی است که برای هر پایگاه داده اصلی، یکپارچه سازی آماده ای ارائه می دهد. SAP ، SharePoint ، XL ، ERP ، CRM و موارد دیگر را می توانید با یک حرکت ساده بهم متصل کنید.

  • دستورالعمل های نمایشگر هوشمند

شما می توانید با استفاده از فرمان های هوشمند متن محور برای فیلتر کردن محتوا اطلاعات داینامیک به اشتراک بگذارید، براساس داده های ورودی صفحات را بهروزرسانی کنید و نمایشگرها را به روز نگه دارید.

  • قابلیت صعود پذیری

نرم افزار PADS4 از یک تا بیش از 16000 صفحه با شبکه یکپارچه و ابزارهای مدیریت صفحه نمایش و طیف وسیعی از راه حل های سخت افزاری از نیازهای شما پشتیبانی می کند.

 

PADS4 در محیط های اشتراکی

PADS4 در محیط های اشتراکی، هر جنبه دیجیتال ساینیج را پشتیبانی می کند. از لابی شرکت گرفته تا مسیریابی، اتاق جلسات، اتاق های استراحت، مراکز تماس، تا امکانات پس از فروش.

مدیریت منابع: اشتراک گذاری فهرست و زمانبندی کار کارمندان، ردیابی وسایل نقلیه و مدیریت وضعیت و کاربرد تجهیزات برای بهبود بهره وری و مدیریت زمان.

مدیریت اتاق های جلسه: نرم افزار مدیریت اتاق را صفحه نمایش متصل کنید تا کاربران از بهره وری اتاق مطلع شوند، شما هم در وقت خود صرفه جویی کنید، خطاها را از بین ببرید و از ثبت ذخایر مکرر جلوگیری کنید.

صفحات مسیریاب: شما می توایند با استفاده از اطلاعات کاربری اتاق و مدیریت ورود حضوری، باز دید کنندگان را از مسیر ساختمان ها یا محوطه های مشترک به ایستگاه های بین راهی داینامیک هدایت کنید.

نمایش داده ها: با KPI های حقیقی و داشبورد های داده برای بهره وری بیشتر، انگیزه گرفته و آگاه شوید.

برندسازی اشتراکی: با پیام رسانی و گرافیک سفارشی، برندسازی اشتراکی خود در جلسات را تقویت کنید.

هشدارها و اطلاعات: پیام رسانی به کل شرکت یا دفاتر، هشدارها و اطلاعات اورژانسی در نمایشگر و دسک تاپ ها.

مطالعات موردی نرم افزار دیجیتال ساینیج پدز4

نرم افزار پدز 4 به منظور راهنمایی بازدیدکنندگان، ساده سازی زمانبندی کار، بهینه سازی استفاده از اتاق جلسات، خوش آمد گویی و اطلاع رسانی به شرکا و کارمندان با تعاملات هدفمند، از داده های موجود نهایت استفاده را می کند.

  • Atos BTN

دفاتر مرکزی Atos BTN در سال 2015  تغییر مکان دادند. تا آن زمان، همه ساختمان های آتوس ظاهری ساده داشتند. بازدید کنندگان و به ویژه کارمندان، ارتباط با تجارت اصلی Atos را از دست دادند. نیاز کارمندان به برقراری ارتباط مجدد با شرکت افزایش یافت. از این رو برنامه های جابجایی آن ها یک مفهوم تحول دیجیتالی به نام MyCampus با فناوری نوآورانه ایجاد کردند.

  • پورت فلیکسستو

بهبود خدمات مشتری با ارتباطات سازمانی

پورت فلیکسستوو برای ارائه اطلاعات مرتبط و حقیقی به کارمندان خود در بسیاری از سازمان ها با یک چالش مشترک روبرو بود. پورت به روشی برای ارائه اطلاعات سازگار به افرادی که در خط مقدم هستند و هر روز به مشتریان خود خدماتی ارائه می دهند، نیاز داشت.

  • با PADS4 وارد CTRL شوید

دیجیتال ساینیج PADS4 هر آنچه در محیط شرکت برای مدیریت نمایشگرها نیاز دارید ارائه می کند. مثل دسترسی محدود کارمندان، یا مدیریت همه چیز از یک محل مرکزی. با ترکیب خودکارسازی، محتویات حقیقی، مدیریت نمایشگر، اشتراک گذاری آسان داده ها فرمان های متن محور و الگوهای زیبای نمایشگر را به یکدیگر متصل می کند.

نرم افزار دیجیتال ساینیج

6 روش حفظ مشتری از طریق نرم افزار دیجیتال ساینیج

در ظاهر به نظر می رسد که فروشگاه ها در جذب مشتریانشان دچار مشکل شده اند. در این وضعیت تجارت های کوچک کرکره های خود را پایین کشیده اند. آنها اعتقاد دارند که تجارت الکترونیک، فضای تجارت سنتی را با خاک یکسان کرده است. اما مشخص است که در گزارشات مربوط به نابودی تجارت های کوچک اغراق می شود.
مشتریان همچنان از خرید حضوری لذت می برند. اکثر افراد هنور آنقدر گوشه نشین نشده اند که بخواهند کاملاً خرید حضوری را کنار بگذارند. چون زندگی درون یک چهار دیواری در شرایطی که تمام مایحتاجشان را دم در تحویل بگیرند، ایده آل آنها نیست. آنها دوست دارند بیرون بروند و با مردمی که شامل فروشندگان مغازه ها نیز می شود، معاشرت کنند. خرید حضوری و بررسی اجناس قبل از خرید مزیت های بسیاری برای آنها دارد.کلید بدست آوردن ترافیک خرید مناسب در مغازه ها، خود تجربه خرید کردن است. در ادامه به شش مثال از مشتریان نرم افزار دیجیتال ساینیج  PADS4 در سراسر جهان اشاره می کنیم که به میزان قابل توجهی توانسته اند تجربه خرید حضوری در مغازه خود را افزایش دهند.

 

1-تجربه خرید کردن آسان و بی سیم برای مشتریان

200.000 فوت مربع از فروشگاه برتر رابینسون در پاساژ فستیوال دبی به دیجیتال ساینیج مجهز شده که می تواند بی وقفه توسط کارمندان به روز شود. مشتریان به محض ورود توسط مسیریاب هایی که به سادگی آنها را نه تنها به بخش مربوطه بلکه به برندهای موردنظرشان هدایت می کند، استقبال می شوند. هربخش دارای ستون هایی است که محتوای ویدئویی مربوطه را که توسط همان برند تهیه شده، نمایش می دهد. در بخش ورودی VIP، نمایشگرهای بیشتری قرار داده شده که تبلیغات منحصربفردی را برای مشتریان خاص آنها به نمایش می گذارد و یا مشتریان با انتخاب هر محصولی که بر روی کیوسک های دارای سنسور قرار گرفته است توسط مانیتور آن کیوسک که از طریق نرم افزار دیجیتال ساینیج PADS4 مدیریت می شوند از آفر های ویژه آن محصول با خبر می شوند.

2-تشویق به تعامل

تورهای مسافرتی یکی از خریدهای متداول آنلاین است، اما اولین آژانس مسافرتی تعاملی به نام پرسپولیس در ایران به مشتریان خود فضای خاص و منحصربفردی را اختصاص داده تا بتوانند در محل آژانس، سفر بعدی خود را در تعطیلات با کروز انتخاب کنند. خریداران درحالیکه از میان نمایشگرهای نصب شده داخل آژانس عبور می کنند، یک ویدئوی دیواری چهار در چهار را با کیفیت 4k و تصاویری که با بهترین کیفیت روی آن پخش می شود، تماشا می کنند. کیوسک های لمسی نیز به مشتریان امکان انتخاب سفر مورد نظر خود و خانواده شان را در تعطیلات فراهم می آورد.
(بانک مسکن با قراردادن کیوسک های لمسی در شعب ویژه خود مشتریان خود را از انتظار نجات داده است.)

دیجیتال ساینیج

3-استفاده از تکنولوژی بیکون

تکنولوژی بیکون، تجربه استفاده از ساینیج را با افزایش مشارکت بینندگان و خلق یک تجربه شخصی شده روی هر دو نمایشگر ارتقا می بخشد. با استفاده از تکنولوژی بیکون، مشتریان می توانند از بلوتوث با انرژی کم (BEL) برای ارتباط دو جانبه بین دیجیتال ساینیج و دستگاه های موبایل بهره ببرند و با اهداف مشخصی برمبنای موقعیت مکانی و حتی اجرای مجدد دیجیتال ساینیج از دستگاه موبایل خود، آن را کنترل کنند.

4-استفاده از رسانه اجتماعی روی نرم افزار دیجیتال ساینیج داخل فروشگاه به منظور مشارکت مشتریان

شرکت Vegas Exp افزایش خرید دیجیتالی را تجربه کرده و از آن استقبال کرده است. در کل 28 نمایشگر با صفحه نمایش تعاملی 55 اینچی در قلب فروشگاه نصب شده است. در زمان مناسب نمایشگرها محتواهایی مانند مطالب قابل توجه در اینستاگرام یا پیش بینی آب و هوای محلی را نمایش می دهند. زمانیکه مشتریان با یک نمایشگر تعامل برقرار می کنند، می توانند کاتالوگ آن لاین را مشاهده کنند. اما سرگرمی هایی نیز برای آنها درنظر گرفته شده به عنوان مثال با انتخاب حالت سلفی، می توانند تصویر مورد نظر خود را از میان تصاویر متنوع موجود انتخاب کنند و جلوی چند مدل از پس زمینه های موجود از مکان های دیدنی شیراز عکس سلفی بگیرند.

5-خلق یک نماد خلاقانه

فروشگاه مرکزی El Palacio در مکزیکوسیتی، یک LED کروی به قطر 60 inch را از سقف آویزان کرده است. این نمایشگر در سالن اصلی فروشگاه که 66 فوت ارتفاع دارد نصب شده است.
با به کار بردن خلاقیت هایی مانند این، می توان درک کرد که مطمئناً خرید در فروشگاه ها به صورت حضوری به پایان راه خود نرسیده است. افت خرید حضوری که در حال حاضر در فروشگاه ها شاهد آن هستیم به این علت است که فروشندگان از فرمول درستی برای باقی ماندن در جهان دیجیتال بهره نمی برند. اما فروشندگان باهوش با این موضوع به درستی مواجه شده اند و از دیجیتال ساینیج PADS4 برای ایجاد تجربه دیجیتال درست برای مشتریانشان استفاده می کنند تا مشتریان را مجدداً به فروشگاه خود برگردانند.

6-ویترین های هوشمند

فروشگاه های Benetton با استفاده از قدرت تشخیص چهره نرم افزار دیجیتال ساینیج PADS4 از نمایش تکراری لباس ها در ویترین خود خودداری کرده و با قراردادن دوربین و مانیتور هایی در ویترین خود ، فرد پشت ویترین را از لحاظ جنسیت و سن شناسایی و محصولات مرتبط با آن فرد را به نمایش در می آورد.

تماس با ما

اگر قصد خرید دیجیتال ساینیج دارید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 02142981

شماره واتس اپ: 09103334800

 

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =