نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

چگونه با نرم افزار لابراتوار زبان فعالیت متنوع آموزشی داشته باشید؟

تاریخ انتشار: 2018/11/19

نرم افزار لابراتوار زبان

برنامه یادگیری زبان انگلیسی شما باید شامل فعالیت‌های متنوع آموزشی باشد

 برنامه یادگیری زبان‌ انگلیسی شامل پرداختن به مهارت‌های چهارگانه یعنی، شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن است. برای رشد متعادل و رسیدن به سطوح بالاتر زبان، باید بطور متعادل بر روی تمامی این مهارت‌ها وقت بگذارید و تمرین‌های مربوط به آن‌ها را انجام دهید. یکی از معانی تنوع در فعالیت‌ ها همین است.

لابراتوار زبان

 

در سیستم های نوین آموزشی این امر با نرم افزار لابراتوار  زبان به سادگی و با لذت آموزش مدرن فراهم می گردد.

معنای دیگر تنوع در فعالیت‌ ها این است که باید در فرآیند رشد این مهارت ‌های چهارگانه تمرین‌های گوناگونی انجام پذیرد. مثلا اگر قرار است در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه، مهارت شنیداری خود را در مدت زمان مشخصی تقویت کنید، یک روز از شنیدن را به کتاب‌های صوتی با آوا های آن اختصاص دهید و روز دیگر با تماشای فیلم و مکالمه چند نفره برروی آن فیلم مهارت خود را تقویت کنید.
برای تقویت مهارت گفتاری نرم افزار لابراتوار زبان این امکان را به شما می دهد تا در مکالمات گروهی مشارکت کرده و با تعیین سرگروه و اجرای متد صحیح توسط استاد باعث پیشبرد سریعتر مهارت های صحبت کردن و خواندن شوید و همچنین  با ارتباطات زوج به زوج به راحتی در فضای شبیه سازی شده قرار بگیرید.
در لابراتوار زبان از طریق وایت برد مجازی که نرم افزار در اختیار شما زبان آموزان قرار می دهد می توانید با تجربه ای جدید و مهیج  مهارت نوشتاری خود را تقویت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید تا با لابراتوار زبان و ویژگی های منحصر بفرد آن آشنا شوید.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 3 =