نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

افزایش کارایی جلسات با سیستم ویدئو کنفرانس

تاریخ انتشار: 2018/08/05

در محیط تجاری مدرن امروزی که اکثر تیم ها جهانی شده اند؛ دورکاری و همکاری دیجیتالی حتی در اکثر مواقع از آن سوی مرزها، بیشتر از هر زمان دیگری معمول شده است. درنتیجه نیاز به روشی که بتوان افراد را فارغ از فاصله جغرافیایی گردهم آورد کاملاً احساس می شود. تماسهای کنفرانس صوتی می تواند چاره کار باشد اما مشخص است که ارتباط غیرکلامی درترجمه این نوع تماسها نادیده گرفته می شود. درصورتیکه افراد باید بتوانند باروشی که مفهوم سخنانشان را به بهترین وجه ممکن منتقل می کند با یکدیگر در ارتباط باشند.

انتقال کلامی و غیر کلامی مفاهیم از طریق سیستم ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس دقیقاً برای دست یابی به این نوع ارتباط شامل انتقال تمامی مفاهیم کلامی و غیرکلامی طراحی شده است. با این سیستم، اعضای یک سازمان می توانند حتی زمانیکه هزاران کیلومتر از هم فاصله دارند به گونه ای باهم درارتباط باشند که انگار در یک اتاق مشغول به کارند. حتی افراد و مجموعه های مجزا از هم می توانند طوری کنار هم قرار بگیرند که انگار دور یک میز کنفرانس نشسته اند تا بتوانند یکدیگر را ببینند؛ صحبت های هم را بشنوند و با هم تعامل داشته باشند.

امکان مشارکت افراد حاضر در جلسه

علاوه بر افزایش کارایی جلسات که شامل ارتباط غیرکلامی می شود، بهترین سیستم ویدئوکنفرانس، ابزارهای کمکی را در اختیار شما قرار می دهند که توانایی مشارکت حاضرین در جلسه  را با یکدیگر حتی با وجود فواصل بسیار زیاد ارتقا می بخشد.

قیمیت سیستم ویدئو کنفرانس

قیمت ویدئوکنفرانس هایی که تمرکز بیشتری روی سخت افزار و کاربردهای محلی دارند طوری که می توانید براساس نیاز مربوط به تجارت خود و بودجه متناسب با آن، پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هرکدام از این پکیج ها مزیت های خودش را دارد. هزینه معمولاً برمبنای تعداد کاربرانی که برای پشتیبانی از آن نیاز دارید و اینکه می خواهید اسلات خصوصیات مدنظر شما تا چه اندازه فراگیر باشد، متفاوت است.(در مقالات بعدی بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.)

 در صنعت درحال رشد ویدئوکنفرانس دانستن اینکه از هزینه ای که می کنید دقیقاً چه چیزی بدست می آورید، بسیار مهم است.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =