تازه ها

دومین جلسه آشنایی دیجیتال ساینیج برای مدیران آی.تی و روابط عمومی موسسات مالی و اعتباری برگزار شد

دومین جلسه آشنایی دیجیتال ساینیج برای مدیران آی.تی و روابط عمومی موسسات مالی و اعتباری برگزار شد
سیستم دیجیتال ساینیج (Signage) در اکثر سازمان‌ها و شرکت‌ها نقش مهمی در امر اطلاع رسانی ایفا میکند. این سیستم قابلیت پخش انواع فرمت‌های تصویری، صوتی، ویدئویی، متن متحرک و کانال‌های دیجیتالی را دارد. امروزه در همه بانک ها نمونه این سیستم نصب شده است. این سیستم نقش بسیار زیادی دراطلاع‌رسانی و ارائه آگاهی با تنوع بخشی در مدل ارائه داشته و در موارد فراوانی قابل استفاده است.برخی از استفاده های دیجیتال ساینیج عبارتست از مراکز بانکی, بیمارستانها, مترو , فرودگاهها , مراکز خرید, روابط عمومی سازمانهای بزرگ و توزیع شده , فروشگاههای زنجیره ای ……
دومین جلسه آشنایی با سیستم دیجیتال ساینیج شرکت ناوری سوئیس و پدز هلند که شرکت مهندسی نوآوران تحقیق نمایندگی رسمی و انحصاری فروش و خدمات پس از فروش این محصولات را در کشور ایران بعهده دارد, در تاریخ20 شهریور 92 با حضورکارشناسان و مدیران امنیت و IT و روابط عمومی موسسات مالی و اعتباری عسگریه، کوثر و فرشتگان برگزار گردید.
مهندس نیما فریور مدیر فروش بخش ساینیج شرکت مهندسی نوآوران تحقیق که ارایه ‌دهنده مطالب در این جلسه بود، ضمن تشکر از حضور مدیران مطروحه گفت: « در این جلسه در مورد مشخصات اولیه ساینیج سنتی(اطلاع رسانی از طریق بیل بردها , چاپ اطلاعیه ها,تابلو اعلانات و…. ) توضیحاتی ارائه شد و پس از آن نسبت به شرح ودلایل استفاده از دیجیتال ساینیج های پدز و ناوری ، ویژگی‌ها و کاربردهای آن در صنعت بانکداری صحبت شد. “دیجیتال ساینیج عبارت است از سیستمی مشتمل بر نرم افزار تخصصی و سخت افزاری بسیار ساده که بواسطه ایجاد محتوای جذاب و شیوا , در جلب و توجه مخاطبین تاثیر کم نظیردارد.”
نکته قابل توجه دیجیتال ساینیج شرکت مهندسی نوآوران اینست که می‌شود از آن به عنوان یک ابزار درآمدزایی نیز استفاده کرد، مهندس فریور در مورد این کارایی چنین توضیح داد: «جالب‌ترین مطلب در مورد دیجیتال ساینیج تاثیر شگرف این تکنولوژی در جلب توجه مشتریان و در نتیجه ضمن بازگشت سرمایه، درامدزایی را نیز به ارمغان می آورد. چرا که به وسیله نمایشگرهای LCD و LED امکان انجام تبلیغات وجود دارد. البته منظور فقط تبلیغات نیست بلکه فرآیند جلب توجه بیشتر مشتریان و ارتباط برقرار کردن با آنها به صورت متعددتری انجام می‌شود چرا که به واسطه این سیستم مشتریان تجربیات بیشتری در زمان کمتری کسب می‌کنند و در کل تعامل خوبی برقرار می‌شود. این دیدگاه نیز برای شرکت کنندگان حائز اهمیت بود.
یکی از نکات جالب این نشست، می توان مطرح شدن ,سوالات جالب شرکت کنندگان و اشتیاق آن ها از آشنایی بیشتر با این تکنولوژی نام برد.
در انتها شرکت کنندگان ضمن ایجاد تمایل شدید به آشنایی بیشتر، از شرکت مهندسی نوآوران جهت ارائه دمو در مراکز کاری مربوطه دعوت بعمل آوردند.
نیما فریور در پایان جلسه درمورد رضایت حاضران گفت: « حاضران جلسه از کیفیت برگزاری آن راضی بودند و درخواست ادامه این دوره ها را داشتند. ازاینرو دوره های دیگری برای بانک‌های خصوصی و بیمارستان‌ها برگزار خواهد شد تا کاربران با کاربردهای دیجیتال ساینیج بیشتر آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 17 =