نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نصب ویدئو وال در بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی

تاریخ انتشار: 2022/02/21

نصب ویدئو وال در بیمارستان‌

یکی دیگر از مراکز کاربرد ویدئو وال بیمارستان‌ها و مراکز درمانی می‌باشند. نکات زیادی باید قبل از نصب ویدئو وال در بیمارستان و مراکز درمانی مورد توجه قرار گیرد. از جمله: اندازه صفحه نمایش، زیرساخت ساختمان، نگهداری و آموزش کارکنان. از تعمیر و نگهداری گرفته تا انتشار محتوا، در این مقاله تمام نکاتی که تیم‌های فناوری اطلاعات و سرویس دهی باید در نظر بگیرند را به اشتراک گذاشتیم. تلویزیون شهری، تصاویری بزرگ و پویایی را به نمایش می‌گذارد و می‌توانند خدمات ارزشمند – و غیرقابل انکاری – را در بخش درمانی و مراقبتی ارائه دهند.

هنگامی که ویدئو وال در مرکز سرویس دهی و درمانی بیمارستان نصب شوند، به کارکنان کمک می‌کنند تا داده‌هایی مانند تخت‌های موجود و زمان ترخیص و همچنین جابجایی بیماران در سراسر بیمارستان را پیگیری کنند. ویدئو وال ها که در اتاق انتظار یا لابی نصب می‌شوند، می‌توانند محتواهای سرگرم کننده برای بازدیدکنندگان یا اطلاعاتی درباره مسیریابی، اطلاعیه‌های عمومی یا هنری را به نمایش بگذارند.

خدمات ویدیو وال به سرعت در حال رشد است: Fortune Business Insights انتظار دارد تا سال 2026 بازار خرید تلویزیون شهری LED به 36 میلیارد دلار برسد که بیش از دو برابر سهم بازار در سال 2018 است.

به گفته سوچیت روت، مدیر بازاریابی استراتژیک در Barco، که سیستم‌های تصویری متحرک را عرضه می‌کند، بیمارستان‌ها معمولاً نمایشگرهای 55 اینچی سفارش می‌دهند. شما می‌توانید از یک ویدئو وال برای ایجاد یک صفحه نمایش عظیم با چندین پانل استفاده کنید. روت می‌گوید، ویدئو وال‌‎ها باید دارای کمترین «حاشیه» – شکاف‌های بین پانل‌ها –  یا بدون بزل باشند تا از حواس‌پرتی ناشی از ایجاد اختلال در محتوای نمایش داده شده جلوگیری شود.

او همچنین به بیمارستان‌ها توصیه می‌کند که به جای نمایشگرهایی که در خانه‌ها، استفاده می شود به دنبال ویدئو وال های حرفه‌ای باشند. او می‌گوید: «چون بیمارستات یک مرکز در حال فعالیت 24 ساعته است، آن‍‌ها باید فقط محصولات مناسب را خریداری کنند.

نتیجه گیری: ویدئو وال‌ها می توانند خدمات ارزشمندی در بخش درمان ارائه دهند. با استفاده از راهنمای زیر، ویدئو وال مناسب را برای بیمارستان خود پیدا کنید.

نکات خرید تلویزیون شهری5 سوالی که هنگام خرید ویدئو وال برای بیمارستان باید از خود بپرسید:

1. ویدئو وال در کجا قرار خواهد گرفت؟

سیستم‌های درمانی می‌توانند از ویدئو وال‌ها برای ارائه اطلاعات حیاتی در مورد روند کار بیمارستان، شرایط مورد نیاز برای انجام آزمایش، تعداد ظرفیت بستری بیمارستان، نظارت از راه دور بر بیماران و نمایش برنامه‌های پرسنل استفاده کنند. بنابراین، ابتدا باید تعیین کنید که آیا نصب ویدئو وال در اتاق‌ انتظار برای مرکز درمانی شما مناسب تر است یا در اتاق های کنترل روند درمان، که نقاط مرکزی عملیات هستند.

روت می‌گوید: «ویدیو وال‌ها به‌عنوان مرکز عصب بیمارستان عمل می‌کنند و همه داده‌ها و اطلاعات مربوطه را برای پرسنل جمع‌آوری کرده و نمایش می‌دهند تا آن‌ها بتوانند تصمیمات درستی برای بیماران، پرسنل و سایر ذینفعان اتخاذ کنند.» «هر مرکز کنترل درمان حداقل یک ویدئو وال خواهد داشت. همه چیز به روند کار عملیاتی آن‌ها بستگی دارد.”

نمایشگرهایی که بیماران و بازدیدکنندگان را هدف قرار می‌دهند باید در مکان‌هایی که در معرض دید هستند، نصب شوند. تنظیمات ویدئو وال را بر اساس شرایط نور موجود در مرکز درمان خود تنظیم کنید.

2. چه نوع محتوایی نمایش داده خواهد شد؟

تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید اطلاعات مسیریابی را برای کمک به بیماران یافتن مکان مورد نظرشان در بیمارستان نمایش دهید یا اینکه قصد پخش محتوای سرگرم کننده روی ویدئو وال را دارید.

برای برنامه‌‎های کاربردی، از کارکنان خود سوال کنید: آیا ویدئو وال باید توانایی ارتباط با اولین پاسخ دهندگان را داشته باشد؟ آیا کارمندان می‌توانند از داشبورد تعاملی بهره ببرند که محتواهایی را از دوربین‌های پخش زنده داخل آمبولانس یا در ورودی ساختمان پخش می‌کند؟

نیازهای اصلی سازمان را بررسی کنید و با ذینفعان برای طراحی آنچه مورد نیاز شما است، مشورت کنید.

3. آیا با سازمان‌های دیگر همگام می‌شود؟

کارکنان بیمارستان باید تصمیم بگیرند که آیا نیاز به همکاری با نزدیکترین مرکز اورژانس، مدیریت ترافیک جاده‌ای یا سایر سازمان‌ها برای بهبود توانایی نجات جان انسان‌ها به ویدئو وال را دارند یا خیر.

به عنوان مثال، اگر آمبولانس در مسیری است که آن‌ها شاهد ترافیک در آن هستند، به چه مسیری مراجعه کنند تا بتوانند آمبولانس را سریعتر به مقصد برسانند؟ روت می گوید: شاید مسئولین راهنمایی و رانندگی اجازه دهند آن‌ها از مسیر دیگری استفاده کنند. این تنها در صورتی امکان پذیر است که بتوان اطلاعات را بین اداره پلیس و بیمارستان که معمولاً دو شبکه امن و بسته هستند به اشتراک گذاشت.

4. هر چند وقت یکبار محتوا را تغییر خواهید داد؟

تعداد دفعات به‌روزرسانی اطلاعات روی نمایشگرها با محتوای جدید یا متناوب می‌تواند به الگوهای ترافیکی در فضاهای عمومی بستگی داشته باشد. همچنین برنامه ریزی برای به روز رسانی محتوا بر اساس برنامه زمانبندی کارکنان مرکز درمانی متغیر است. اگر پرسنل عملیات بیمارستانی شما به صورت 24 ساعته کار می کنند، ممکن است نیاز داشته باشید که محتوا را بیشتر به روز کنید تا با گردش کار آن‌ها سازگاری داشته باشید.

قابلیت‌های اتوماسیون می‌توانند به روز رسانی محتوای ویدیو وال را برای کارکنان ساده‌تر کنند.

روت توصیه می‌کند: «به دنبال پلتفرم های رسانه ای مدیریت محتوا باشید که مبتنی بر شبکه IP هستند و به اصطلاح «API های باز» دارند که امکان اتوماسیون و ادغام آسان با سایر برنامه ها را فراهم می‌کند. “این‌ها راه حل‌های سازگار با فناوری اطلاعات هستند، و مقیاس پذیری آن‌ها باعث می‌شود که در آینده کاربرد گسترده تری داشته باشند.”

5. آیا نرم افزاری برای تعمیر و نگهداری ویدئو وال مورد نیاز است؟

مدیران IT مراکز درمانی باید با کارکنان بیمارستان و همچنین فروشندگان مشورت کنند تا مشخص کنند که آیا نرم افزار خاصی برای کار با ویدیو وال مورد نیاز است یا خیر. اطمینان حاصل کنید که همه ذینفعان پروژه، عملکرد و ضرورت وجود چنین نرم افزاری را درک می کنند.

تماس با ما

اگر قصد خرید تلویزیون شهری (ویدئو وال) دارید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید:

شماره تماس: 02142981

شماره واتس اپ: 09103334800

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =