نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نصب و راه اندازی ویدئو کنفرانس لاجیتک group

تاریخ انتشار: 2021/09/05

نصب و راه اندازی ویدئو کنفرانس لاجیتک

در این ویدئو قصد داریم تا نحوه نصب و راه اندازی ویدئو کنفرانس لاجیتک را آموزش دهیم، پس با ما همراه باشید.

اجزای پکیج ویدئو کنفرانس لاجیتک logitech group

ویدئو کنفرانس لاجیتک مدل group شامل یک دوربین ptz که مناسب یک سالن 15 تا 20 نفره است، یک اسپیکرفون که به علت ضعفی که دارد برای یک سالن 15 نفره باید از میکروفون‌های اضافه استفاده شود، یک هاب، آداپتور دستگاه به همراه دو مدل تبدیل و یک ریموت کنترل می‌باشد.

در پکیج ویدئو کنفرانس group دو کابل 6 پین استفاده شده‌است که شبیه کابل های قدیمی PS2 است که اگر اشتباه نصب شود ممکن است این پین‌ها دچار شکستگی شوند. تهیه این کابل کمی مشکل است زیرا در بازار موجود نیست و باید از خود شرکت لاجیتک تهیه شود که قیمت بالایی دارد.

نصب ویدئو کنفرانس لاجیتک

روی هاب ویدئو کنفرانس گروپ دو پورت 6 پین وجود دارد یکی به رنگ آبی و یکی به رنگ قرمز، هنگام اتصال کابل‌ها بسیار دقت کنید. اولین کابل  (آبی رنگ )را که به هاب وصل کردید طرف دیگر کابل را به دوربین ویدئو کنفرانس وصل می‌کنید، در مرحله بعد کابل قرمز رنگ به هاب و سپس به اسپیکرفون وصل می‌شود. بر روی اسپیکرفون ویدئو کنفرانس لاجیتک logitech group علاوه بر پورت 6 پین دو پورت دیگر برای میکروفون‌های اضافه تعبیه شده‌است.

در ادامه آداپتور دستگاه نیز به هاب وصل می‌شود. و کابل دیگر یک USB است که سر Mini USB به هاب وصل و سر دیگر کابل که  USB به کامپیوتر یا لپتاپ وصل می‌شود. در صورت استفاده از میکروفون‌های اضافه که دارای کابل مخصوص به خودشان است آن‌ها را به اسپیکرفون دستگاه وصل می‌شود.

پس از اتصال کابل‌ها نصب و راه اندازی ویدئو کنفرانس لاجیتک group به پایان رسیده‌است و دستگاه آماده استفاده می‌باشد. همانطور که در ویدئو می‌بینید تصویر کامپیوتر به یک نمایشگر منتقل شده‌است.

دوربین این دستگاه دارای 240 درجه چرخش افقی و 120 درجه چرخش عمودی می‌باشد. لنز دوربین دارای FUV 90  درجه دارد که امکان اینکه یک زاویه خوب از محیط را پوشش دهد فراهم می‌کند.

برخی مشخصات وبکم Logitech GROUP

  • دوربین Full HD  با فوکوس اتوماتیک
  • زوم 10 (5X  دیجیتال و 5X  اپتیکال)
  • قابلیت تعریف 5 نقطه  preset
  • میکروفون گروهی با برد 3 متر
  • دارای تکنولوژی بلوتوث و NFC برای ارتباط با موبایل
  • دارای دکمه ها و تنظمیات برای مدیریت تماس
  • سازگار با ویندوز و مکینتاش
  • سازگار با اغلب نرم افزارهای کنفرانس از جمله Skype for Business certified, Microsoft Cortana® certified, Cisco Jabber® and WebEx

جهت خرید وبکم حرفه‌ای با ضمانت و گارانتی شرکت مهندسی نوآوران تحقیق از صفحه مربوطه بازدید فرمایید.

ویدئو کنفرانس لاجیتک groupانقلابی در کنفرانس ویدئویی با ویدئو کنفرانس لاجیتک group

در شرکت لاجیتک، پیشرفت مداوم و بدون توقف تنها یک اصل نیست؛ بلکه یک تمرین است و حتی در شرایطی که به یک برند غالب در سیستم‌‌های اتاق کنفرانس ویدیویی تبدیل‌شده است، هرگز دست از نوآوری و بهبود نخواهند کشید. ​

دستاوردهای لاجیتک در صنعت ویدئو

دستاوردهای شرکت لاجیتک در صنعت ویدئو را می‌توان عمدتاً به موفقیت  ویدئو کنفرانس لاجیتک group با دوربین کنفرانس USB نسبت داد که  انقلابی در اتاق کنفرانس ویدئویی با قیمت مناسب و عملکرد قابل‌ توجه ایجاد کرد و اکنون با داشتن دوربین کنفرانسی کاملاً مجهز که در یک اتاق، کل فضا را پوشش می‌دهد، رشد بیشتر Logitech MeetUp تضمین‌شده به نظر می‌رسد.

در بازار ویدئو کنفرانس که به‌سرعت در حال تغییر است، این شرکت تنها به دستاوردهای خود اکتفا نمی‌کند و از درجا زدن راضی نیست چون معتقد است موفقیت هرگز پایان نخواهد یافت.​ ​به همین دلیل  به خاطر پیشرفت قابل توجه سیستم صوتی برای Logitech GROUP هیجان‌زده‌ است. پیشرفت‌های قابل‌توجه که نه فقط موجب بهبود عملکرد برقراری ارتباط دوطرفه شده بلکه باعث موارد زیر می شود:

پیشرفت‌های لاجیتک در سال‌های اخیر

  • از بین بردن اثر double-talk

double-talk زمانی اتفاق می افتد که دو طرف در حین جلسه بطور همزمان صحبت کنند.

  • کنترل بهتر خودکار صدای ورودی

  • بهبود لغو اکوی صوتی

  • افزایش دقت beamforming میکروفن

تکنیک beamforming  به فرایند متمرکز کردن پرتو ها به سوی یرنده گفته می شود.

تمام موارد بالا تجربه صوتی بهتری را برای شرکت‌کنندگان در جلسه داخلی یا از راه دور بوجود می آورد.

 بعلاوه، این بهبودها هم برای سیستم‌های ویدئو کنفرانس لاجیتک group جدید و هم سیستم‌هایی که در حال حاضر موجودند، دردسترس است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین تکنولوژی ها ی ویدئو کنفرانس می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید:

شماره تماس: 02142981

واتس اپ: 09103334800

اینستاگرام: noavarantahghigh@

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =