نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

ویدئو وال نظارت تصویر + مزایا و کاربردهای ویدئو وال مانیتورنیگ در مراکز تماس و اعزام نیرو دپارتمان پلیس

تاریخ انتشار: 2021/12/25

ویدئو وال در مراکز تماس و اعزام نیرو

اگر بخواهیم برای بازدید کنندگانی که با سیستم هایپروال آشنا نیستند، در ده ثانیه آن را توصیف کنیم، یک سیستم نرم افزاری قدرتمند است که شما می‌توانید به راحتی اطلاعات، داده‌ها و فیلم‌های روی سیستم‌های ویدئو وال را پخش و کنترل کنید. در این مقاله قصد داریم یکی از مراکز کاربرد ویدئو وال را معرفی کنیم. استفاده از ویدئو وال مراکز تماس و اعزام نیرو در دپارتمان‌های پلیس سراسر دنیا و نقش سیستم هایپروال در بهبود تصمیم گیری و گزارش رویدادهای این مراکز صحبت کنیم.

اهمیت اشتراک گذاری رویدادها در مراکز اعزام

هر افسر یا پلیسی که مدتی را در یک مرکز اعزام نیرو یا اطراف آن سپری کرده باشد به شما می‌گوید که اتاق‌های مراکز اعزام نسبتا کوچک و پر از دستگاه و تکنولوژی‌های مختلف هستند. کامپیوترها در همه جای اتاق وجود دارند و حتی بیشتر از آن‌ها، مانیتورها دیده می‌شوند.

هر مامور اعزام کننده‌ای با هدست مخصوص خود با افسران و کارمندان در ماموریت و…. در ارتباط است و تعداد زیادی پلتفرم نرم افزاری روی صفحه نمایش کامپیوتر خود دارد، همچنین 6 تا 8 مانیتور مختلف را نیز کنترل می‌کند.

به طور خلاصه، با توجه به اینکه پلیس‌های اعزام کننده، اولین راه نجات افراد هستند، روزانه با رویدادها و اطلاعات زیادی رو به رو هستند.

ما  معتقدیم که راه موفقیت در ماموریت‌های مهم به اشتراک گذاری با کیفیت رویدادها و اطلاعات در مرکز اعزام است. ما در این مقاله می‌خواهیم اطلاعات و تجربه‌های مفید خود را که طی سال‌ها همکاری با تعداد زیادی از سازمان‌های نیروی انتظامی سراسر دنیا بدست آوردیم را در اختیار شما قرار دهیم.

چرا باید از ویدئو وال در مراکز اعزام نیرو استفاده کرد؟

ما به تمام مشتریان نیروی انتظامی خود توصیه می‌کنیم به عنوان یک طرح اولیه، یک سیستم ویدئو وال در مراکز تماس و اعزام در اندازه‌های 2×2 متر راه اندازی کنند. به این دلیل که در هنگام اتفاقات تنش زا، مراکز اعزام پر از تماس‌های دریافتی از اشخاصی که می‌خواهند اتفاقی را گزارش کنند، می‌شود.

هدف اصلی اعزام کننده‌ها، از دریافت چنین تماس‌هایی این است که با اطلاعاتی که اشخاص می‌دهند بتوانند حداکثر کمک رسانی را انجام دهند. اما ماموران اعزام و سرپرست هایشان چگونه می‌توانند محتوای چنین تماس‌هایی را به سمت اطلاعات ضروری و مهم‌تر سوق دهند؟ ما به مشتریانمان، این راه حل کاربردی را توصیه می‌کنیم که تماس‌های دریافتی روی صفحه نمایش‌هایشان را روی ویدئو وال به اشتراک بگذارند. این کار باعث می‌شود که به سرعت تماس‌ها را دریافت و با جریان اتفاقات همراه شوند.

دومین طراحی مهم مراکز اعزام، ساخت یک بخش کنترل و تنظیمات مرکزی روی ویدئو وال هاست تا سرپرست مامور اعزام‌های هر شیفت بتواند آن‌ها را تنظیم کند. به این صورت که هر سرپرست می‌تواند محتواهای مهم طبقه بندی شده را از کامپیوتر خود به همراه اطلاعات مهم مامور اعزام، روی ویدئو وال برای تمام تیم به اشتراک بگذارد. ما دوست داریم آن را پیکربندی < ارکسترتر> بنامیم. سرپرست بخش اعزام به ماموران اعزام توضیح می‌دهد که چگونه اطلاعات مهم را روی ویدئووال نمایش دهند تا سرپرست بتواند تمام آن‌ها را باهم دریافت و بررسی کند. مامورین اعزام می‌توانند حین نشستن روی صندلی خود با کامپیوتر یا حین راه رفتن با تبلت اطلاعات را بررسی یا روی ویدئو وال به اشتراک بگذارند و سایز یا حتی محل آن‌ها را روی صفحه نمایش تغییر دهند.

اگر این سهولت در کار و طریقه‌ی اشتراک گذاری اطلاعات، باورنکردنی به نظر می‌رسد به خاطر این است که به مراکز اعزام نیرو توجه کمتری می‌شود و دپارتمان‌های پلیس پرتنش هستند. وجود یک سیستم ویدئو وال در مراکز تماس و اعزام نیرو دپارتمان پلیس، باعث می‌شود که تیم شما در ارائه خدمات به اشخاصی که با شماره پلیس تماس می‌گیرند بهتر و سریع‌تر عمل کند و در این زمینه رتبه یک را داشته باشد.

 قصد استفاده از ویدئو وال در مراکز تماس و اعزام نیرو دپارتمان پلیس را دارید؟

با مشورت هر چه سریع‌تر با تیم ما شما می‌توانید از این خدمات بهره برده و از عملکرد و نتیجه این کار مطمئن‌تر شوید. همین امروز از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 02142981

شماره واتس اپ: 09103334800

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 7 =