نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

ویدئو پروژکتور نو بخریم  یا دسته دوم

تاریخ انتشار: 2019/06/24

ویدئو پروژکتور دسته دوم

شاید به دلیل قیمت و مشکل بودجه تصمیم به خرید ویدیو پروژکتور دسته دوم گرفته باشید، خرید ویدئو پروژکتور دسته دوم شاید از نظر قیمت مشتری را گول بزند اما به چه قیمتی؟

با ما در این مطلب همرا باشید تا بگوییم چرا ویدئو پروژکتور دسته دوم نخرید؟

 سازمان ها و دانشگاه ها  اجازه خرید ویدئو پروژکتور دسته دوم ندارند دستگاه باید نو و دارای جعبه و شامل گارانتی باشد که معمولا دستگاه های دسته دوم گارانتی ندارند.و یا اگر دارای گارانتی باشند یک ماهه می باشد که در یک ماه هم برای دستگاه مشکلی پیش نمی آید.
دستگاه های دسته دوم  سرویس  و لامپ آن را تعویض می کنند اما هیچ تضمینی نیست که قطعات دیگر دستگاه سالم باشند.معمولا مشتریان نمی توانند تشخیص دهند که لامپ پروژکتور دسته دومی که خریداری کردند چقدر طول عمر دارد ممکن است فروشنده میزان ساعت کارکرد دستگاه را صفر کند و این موارد توسط خریدار که آشنایی فنی ندارد قابل تشخیص نمی باشد.
اگر خریدار کیفیت دستگاه دسته دوم را در کنار دستگاه نو مشاهده کند هرگز اقدام به خرید دستگاه دسته دوم نمی کند. در صورتی که بودجه کافی جهت خرید برند درجه یک  را ندارید به شما پیشنهاد می کنیم یک برند درجه دوم یا سوم  را به جای خرید ویدیو پروژکتور دسته دوم انتخاب کنید.زیرا باید هزینه های بیشتر صرف تعمیر دستگاه دسته دوم کنید.

تماس با ما

در صورتی که در این خصوص سوالی دارید  کارشناسان ما در واحد ویدئو پروژکتور آماده پاسخگویی به شما می باشند.

شماره تلفن: 02142981

شماره واتس اپ: 09103334800

 

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

3 thoughts on “ویدئو پروژکتور نو بخریم  یا دسته دوم

  1. شیما سرمدی گفت:

    یعنی نمیشه از هیچ طریقی چک کرد که قطعات ویدئو پروژکتور دسته دوم سالم هستند یا خیر؟

    1. Bahadori گفت:

      خیر تنها میشه از روی کیفیت تصویر متوجه شد که لامپ ویدئو پروژکتور عوض شده است یا خیر اما در مورد قطعات دیگر نمیشه تشخیص داد که سالم اند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یک =