تازه ها

پنجمین جلسه اطلاع رسانی ساینیج برای مدیران آی تی بیمارستان ها برگزار گردید

ساینیج

پنجمین جلسه آشنایی با سیستم اطلاع رسانی ساینیج در تاریخ 29/7/92 در شرکت مهندسی‌نوآوران تحقیق برای مدیران بیمارستان ها‌ برگزار شد.
سیستم اطلاع رسانی‌دیجیتالی ساینیج به معنای اطلاع‌رسانی دیداری-شنیداری (روابط عمومی دیجیتالی ) است‌که از طریق نمایشگر ها انجام می‌شود. این سیستم اطلاع رسانی دیجیتالی به عنوان ابزاری قدرتمنددر تبلیغات و اطلاع رسانی و آگاهی بکار گرفته می‌شود.
نمونه هایی از این سیستم ها ،تابلوهای نمایش دهنده متن متحرک ،نمایشگرهای فروشگاهها و کیوسک های اطلاع رسانی‌ می‌باشند.
کاربردهای این سیستم عبارتند از: راه اندازی آسان تنها با استفاده از یک نود شبکه، قویترین و ساده ترین سیستم گزارشگیری، استفاده از چند کاربری به صورت همزمان، قابلیت تعریف محتوا بصورت از پیش تعریف شده ،پشتیبانی از صدها‌کاربر بصورت همزمان با توانایی کنترل محلی‌ و همچنین‌ درج محتواهای تلویزیونی را‌ ذکرکرد.
در این جلسه که با حضور کارشناسان و مدیران آی تی بیمارستانهای‌ ایران ،رویین تن، مطهری و سوم‌شعبان برگزار‌گردید ، آقای مهندس فریور کارشناس و مدرس سیستم اطلاع رسانی‌دیجیتال ساینیج ضمن معرفی شرکت نوآوران و سابقه این شرکت در زمینه فروش محصولات تخصصی مخابراتی و اطلاع رسانی در خصوص سیستم دیجیتالی ساینیج به موارد‌زیر اشاره داشتند:
سیستم ساینیج نقش بسیار مهمی در ارائه اطلاعات روزمره دارد که هم اکنون شرکتهای پیشرو با استفاده از تجربیات کسب شده در فروش ساینیج و تسلط فنی و‌گرافیکی بر مباحث ساینیج سعی در ایجاد تجربه‌های جدید در آن داشته اند. دیجیتال ساینیج با دو شرط محتوای مناسب کاربری و در نظر گرفتن محل مناسب برای آن می تواند بهترین کاربردها را بصورت کاملا مطلوب ارائه دهد.استفاده از دیجیتال ساینیج بصورت اطلاع رسانی درون سازمانی در محیط های بیمارستانی بسیار مناسب است ‌و بهترین سیستم در جهت اطلاع رسانی واحدها و بخش‌های مختلف بیمارستان و نوبت‌دهی و آگاهی بیماران در خصوص بیمارستان خواهند بود.
این جلسه با مطرح شدن سوالاتی تخصصی از طرف شرکت کنندگان و پاسخ آن از جانب مهندس فریور ادامه یافت.
در پایان، حضارپس از دریافت اطلاعات مذکور مایل به ادامه بحث‌های تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عملکرد اطلاع رسانی دیجیتالی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =