نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

یادگیری آسان زبان انگلیسی و لذت کاربرد آن در زندگی با تجهیزات مدرن آموزشی

تاریخ انتشار: 2017/11/26

تجهیزات مدرن آموزشی

در بیشتر مراکز آموزشی و دانشگاهی کشور جهت آموزش زبان و مواردی جهت پیشبرد دروس مترجمی زبان ، آواشناسی ،زبان و ادبیات (تمامی زبان ها) از تجهیزات مدرن آموزشی بنام لابراتوار زبان استفاده می کنند ، مواردی که جهت سرعت بخشیدن به فرآیند آموزش مورد استفاده قرار می گیرد و در نرم افزار های لابراتوار زبان قابل اجرا می باشد برخی به اختصار توضیح داده شده است:

۱- به پادکست های انگلیسی گوش کنید.

می‎توانید برنامه‎های صوتی را به صورت رایگان دانلود کنید و در نرم افزار قسمت پخش فایل های صوتی و تصویری و آواشناسی نرم افزار لابراتوار زبان اجرا و استفاده بهینه کنید ، همچنین برروی آن صحبت کنید

۲- از بهترین سایت‎های خبری دنیا که زبان مورد نظر استاد جهت آموزش می باشد را توسط نرم افزار اجرا کرده و یا سایتی که نمیخواهید اجرا شود را غیر فعال کنید

۳- با دسترسی به اینترنت می‎توانید به طور زنده به رادیوی هر جای دنیا گوش کنید.

به رادیوی آنلاین گوش کنید و در قسمت Modeling   نرم افزار آن را برای همگی و یا تعداد مشخص پخش کنید اگر تمام جملات رادیو را نفهمیدید، نگران نشوید. موقع گوش دادن به رادیو فقط با آرامش گوش کنید. به مرور مغزتان به آواها و فرکانس کلام آشنا می‎شود. در ضمن در نرم افزار قسمتی برای آواشناسی دیده شده است.

۴-شاید تا به حال این را هزاران بار شنیده‎ باشید که اگر زبان تلویزیون را تغییر دهید و زیرنویس انگلیسی را فعال کنید، قدرت شنیداری بهتر خواهد شد. ولی بدانید که این راه خیلی خوبی است. البته راه بهتر و راحت‎تر اینست که در قسمت پخش فیلم و صوت نام فیلم را تغییر داده و با نام زیرنویس یکی کنید که در آن قسمت نمایش دهد.

این را بدانید اگر انگلیسی را صرفاً به عنوان یک درس بخوانید، آنرا یاد نخواهید گرفت. باید در آن غرق شوید و تمام رویاها و تمایلات خود را با انگلیسی عجین کنید.

آنهایی که به انگلیسی مسلط هستند، آنرا در شغل خود بکار می‎برند

همۀ ما زبان‎آموزان اندکی را می‎شناسیم که واقعاً به انگلیسی مسلط هستند و واقعاً می‎خواهیم بدانیم چطور این مهارت را بدست آورده‎اند و این را به استعداد طبیعی آنها، تلاش پیگیر و یا دانشگاهی که می‎رفتند تجهیزات خاصی داشته است ؟

لابراتوار زبان مولتی مدیا

لابراتوار زبان مولتی مدیا

غلبه بر ترس از نوشتن به زبان دیگر با کمک وایت برد مجازی در نرم افزار های لابراتوار زبان مولتی مدیا

نوشتن یک عادت سودمند است. نوشتن باعث تحریک ذهن شما می شود و به شما در ابراز ایده ها و نظرتان آزادی می دهد. هنگامی که در حال نوشتن و یا کشیدن هستید، منطقی فکر می کنید در این حال همبستگی و روابط بین موارد مختلف را درک می کنید این به بهبود مهارت های ارتباطی شما هم کمک شایانی می کند. حتی ممکن است با نوشتن و توضیح درباره چیزهای مختلف، راه حل مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را با همفکری با دیگران نیز پیدا کنید. در نرم افزار لابراتوار زبان مولتی مدیا شما با استفاده از متد آموزشی در وایت بردهای مجازی با کمک دیگر همگروهی ها و مابقی نفرات حتی استاد می تواند متنی را بنویسد و یا تصویری بکشد و با دیگران به صورت آنلاین و زنده در ارتباط بوده و آن نفرات هم برروی متونی که دانشجو و یا شخص قبل نوشته اعمال نظر و همراهی نماید.همچنین امکان قرارگیری عکس و موارد دیگر وجود دارد.

برخی از کاربرهای لابراتوار زبان مولتی مدیا

– قابلیت مکالمه استاد با تمامی دانشجویان

-امکان کار تعاملی بین استاد و دانشجو بر روی سیستم دانشجو

-مکالمه استاد و یا دانشجویان برروی فیلم در حال پخش

-بحث دو نفره و چند نفره بین دانشجویان از طریق Headset

-قابلیت ذخیره سازی فرآیند کلاس توسط خود دانشجویان

-امکان مشارکت دانشجویان بیشتر در مکالمات و کارهای گروهی

-پاسخ به سوالات دانشجویان به صورت نوشتاری و صوتی

-انتخاب یک نفره، چند نفره، کلی در تمامی فرآیندهای آموزش کلاس

زبان انگلیسی

چگونه زبان انگلیسی را با لابراتوار بیاموزیم؟

زبان انگلیسی جز زبان های بین المللی می باشد، از این رو فراگیری آن برای افراد بسیار مهم می باشد.مردم دنیا از ۱۵۰ سال پیش به فراگیری زبان انگلیسی علاقه داشته اند  و بسیاری از این افراد این زبان را با شرکت در  کلاسهای حضوری و گذراندن زمان و وقت بسیاری آن را فرا گرفته اند.افراد بیشماری همانند معماران، تحصیل کردگان، سیاستمداران و دیپلمات ها هستند که زبان انگلیسی اساس کار آن ها ست و باید در محیطی قرار بگیرند که مشابه محیط واقعی انگلیسی زبان ها باشد با استفاده از نرم افزار آزمایشگاه زبان و یا به عبارتی لابراتوار در کنار بسیاری از منابع دیگر همانند کتاب، فیلم، مجله، فایل های صوتی از آن بهترین استفاده را ببرند.

در گذشته افراد برای فراگیری  زبان انگلیسی از نوار کاست استفاده می کردند که این روش کاملا منسوخ شده است و با گسترش فناوری و تکنولوژی کامپیوتر و اینترنت می توان از راهکارها لابراتوار نرم افزاری استفاده کرد که از مزایای آن می توان به بهبود بازدهی تدریس و…. اشاره کرد.

تجهیزات لابراتوار زبان

چگونه زبان خود را از طریق تجهیزات لابراتوار زبان تقویت کنید؟

آیا قصد دارید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید؟ اما به میزانی که انتظار داشتید موفق نبوده اید، ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا با تجهیزات بروز به این هدف نزدیک شوید.

در قدم اول، باید خود را به اندازه کافی در معرض زبان انگلیسی قرار دهید. بدین معناکه باید گوش دادن به این زبان را بسیار تمرین کنید. برای مثال ترانه ها و اخبار انگلیسی گوش دهید این امر باعث می شود تا با تلفظ صحیح کلمات و عبارات آشنا شوید و لغات و اصطلاحات جدید یاد بگیرید.

در تجهیزات لابراتوار زبان امکان گوش دادن به آوای صدای اصلی با هر زبان و گویشی و همچنین گوش کردن به صوت و صدای استاد محیا می باشد و هر شخص می تواند در یک فضای واحد به هر نوع زبان خارجه دیگر که می خواهد گوش کند.

قدم دوم بحث و گفتمان است،در مورد تمام موضوعاتی که علاقه دارید با دوستانتان به گفتگو بنشنید و آنچه که در ذهنتان است به کمک لغات متفاوت بیان کنید و به صحبت کردن دیگران به دقت گوش کنید.از لحاظ گفتاری، توصیه می شود توقع آنچنانی از خودتان نداشته باشید و انتظار نداشته باشید مانند یک فرد انگلیسی زبان صحبت کنید. به خاطر داشته باشید قبل از اینکه بتوانید روان و صحیح صحبت کنید باید مرتکب اشتباهات زیادی شوید. در این مورد امکانی که تجهیزات لابراتوار زبان در اختیارتان قرار می دهد قابلیت گروه بندی و سطح بندی می باشد به این صورت که هرکدام از نفرات که در کلاس حضور دارند را در گروه مختص خود قرار دهید و منابع مختص خود آن شخص و یا گروه را پخش می کند.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =