نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

تاثیر ویدئو کنفرانس در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری

تاریخ انتشار: 2019/05/20

ویدئو کنفرانس

این داستان در مورد ران است.

ران مدیر اجرایی یک کسب و کار است که دفتر مرکزی آن در لندن می باشد. این کمپانی دفاتر متعددی در سراسر دنیا دارد که هر کدام از آن ها دارای مدیر جداگانه ای می باشند، هر ماه همه مدیران به لندن سفر می کنند تا جلسه مشترکی را در کنار هم برگزار کنند.

مدیران این سفر ها را با توجه به هزینه زیاد، بازدهی و ایجاد اختلال در زندگی کاری و شخصی خود مفید ارزیابی نمی کنند. همچنین کرن که مدیر مالی شرکت می باشد نگران افزایش هزینه های سفر است.

ران از  مدیران خودش خواست تا راهکار مناسبی را برای این موضوع ارائه بدهند. جی که مدیر فناوری اطلاعات شرکت است، ایده ای به ذهنش رسید و آن ایده ویدئو کنفرانس است که توانایی اینکه سیاست های وابسته به محل کار را کاملا متحول کند دارا می باشد.

ویدئو کنفرانس یک راه کار عالی است

ویدئو کنفرانس یک راهکار عالی برای ران و شرکت بود، آن ها می توانند به صحبت های یکدیگر گوش کنند و با راهکار های مختلفی که در اختیار دارند با هم جلسات را برگزار می کنند.
نصب ویدیو کنفرانس بسیار ساده است و کارمندان ران نحوه استفاده از آن را یاد گرفتند. حالا مدیران تنها چند بار در سال مجبورند به دفتر مرکزی سفر کنند، اما آن ها می توانند به راحتی جلسات ماهیانه خود را با هم برگزار کنند، گزارشات را به هم ارائه دهند درست مثل زمانی که همه در یک مکان جمع هستند.
این به این معناست که مدیران احساس رضایت بیشتری خواهند داشت و دیگر از تداخل بین زندگی کاری و شخصی خو ناراضی نخواهند بود.

کرن هم احساس رضایت دارد، چون هزینه های ویدئو کنفرانس کمتر از هزینه های سفر مکررشون است.
جی هم به خاطر اینکه این راهکار بازدهی فوق العاده ای داد بسیار خوشحال است.
ران هم با توجه به اینکه بهره وری و روحیه همکاری هر دو افزایش داشته اند بسیار راضی است که باعث موفقیت روز افزون شرکتش شده است.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

One thought on “تاثیر ویدئو کنفرانس در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری

  1. هانیه کرمپور گفت:

    تکنولوژی همیشه باعث کاهش هزینه ها شده و کیفیت اون باعث کمتر شدن دوباره ی هزینه میشه. انتخاب های درست به فاکتور های مشخصی بستگی دارند.در دستگاه های ارتباطی به تجربه ای که بقیه در استفاده بدست اوردن و گارانتی و خدمات و… بستگی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =