تازه ها

دو دوره آموزش کاربردی محتوا سازی و آشنایی با تجهیزات کلاس هوشمند برای مدیران و دبیران آموزش و پرورش برگزار گردید

کلاس هوشمند

درراستای آشنا سازی بیشتر مسئولان آموزش و پرورش، دو دوره سه روزه آموزش کاربردی محتوا سازی و آشنایی با تجهیزات کلاس هوشمند با حضور 60 نفر از مدیران و دبیران در تاریخ‌های 21 و 23 مرداد و 5 شهریور 92 در دبیرستا‌های ربانی واقع در شهرک غرب و دبیرستان مصباح در قیطریه توسط شرکت مهندسی نوآوران تحقیق برگزار گردید.
در روز اول این دوره ابتدا آقای بهشتی کارشناس هوشمندسازی شرکت نوآوران به معرفی تجهیزات کلاس هوشمند، مشخصات و کاربردهای آن در بالا بردن کارآیی سیستم‌های آموزشی پرداختند.
در این جلسه که 48 نفر از دبیران و مدیران شرکت داشتند برنامه‌های کاربردی بوردهای هوشمند بصورت عملی آموزش داده شد. سپس آقای مهندس موسوی شرحی از تکنولوژی لابراتوارهای آموزشی را برای حاضران ارایه دادند.
روز دوم این دوره آموزشی به بحث محتوا سازی در کلاس هوشمند اختصاص یافت که طی آن سرکار خانم موحد به صورت عملی فرایند محتوا سازی را برای حاضران ارایه کردند.
باتوجه به استقبال شرکت‌کنندگان و حضور گسترده دبیران جلسه سوم این دوره نیز برگزار شد و دربخش اول آقای بهشتی کاربرد‌ها و مزایای هوشمندسازی را توضیح دادند. در قسمت دوم خانم موحد به آموزش کاربردی چگونگی محتوا سازی در کلاس هوشمند پرداختند.
باتوجه به مزایای هوشمندسازی و استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی، شرکت مهندسی نوآوران تحقیق در تلاش است با برگزاری دوره‌های مفید و کاربردی نقش موثری در افزایش آشنایی، فرهنگ سازی و گسترش هوشمندسازی مدارس ایفا نماید.
محتوای کاربردی این دوره سه روزه مورد رضایت و استقبال مدیران و دبیران
آموزش و پرورش قرار گرفت و در پایان گواهینامه آموزش به حاضران ارائه گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 11 =