نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

نظر به اختلالات پیش آمده در خطوط تلفن منطقه، لطفا از طریف دکمه واتس‌اپ ، شماره تماس خود را اعلام فرمایید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

ویدئو وال برای فروشگاه و مراکز خرید

تاریخ انتشار: 2021/11/20

ویدئو وال برای فروشگاه

چه به دنبال پیاده‌سازی یک ابزار ارتباطی جذاب با مشتری باشید و چه به دنبال ایجاد «عامل شگفت‌انگیز» برای افزایش ضریب نفوذ، استفاده از ویدئو وال برای فروشگاه ها به عنوان راهی قدرتمند برای رقابت به منظور جلب توجه خریداران در یک محیط رقابتی شناخته می‌شوند.

بر کسی پوشیده نیست که فروش رقابتی‌تر می‌شود، از خیابان‌های سطح بالا گرفته تا مراکز خرید اختصاصی، فروشگاه‌ها  دائماً به دنبال راه‌های جدیدی برای شگفت‌انگیز کردن مشتریان هستند. با توسعه فناوری‌های نمایشگر LED و نمایشگرهای چند صفحه‌ای، بازاریابی تعاملی در فروش را بسیار فراتر از هدف‌گیری آنلاین با نمایشگرهای ثابت در فروشگاه ها گذاشته است.

با پیشرفت فناوری و قابلیت‌های این تجهیزات در طول سال‌ها، بسیاری از فروشگاه‌ها  از ویدئو وال هم در فروشگاه و هم در خارج از فروشگاه برای ایجاد تجربیات منحصر به فرد برای مشتری استفاده می‌کنند.

چرا تکنولوژی ویدئو وال در فروشگاه‌ها با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است؟ بیایید برخی از جذاب‌ترین و قانع‌کننده‌ترین مراکز کاربرد ویدئو وال را در فروشگاه‌ها بررسی کنیم و دلیل آن را دریابیم!

فناوری ویدئو وال از دهه 1980 وجود داشته‌است، اما محبوبیت آن در اوایل دهه 2000 به دلیل پیشرفت‌های تکنولوژی در کیفیت و عملکرد تصویر افزایش یافت. این پیشرفت در تکنولوژی، همراه با هزینه‌های کمتر، به این معنی است که ویدئو وال ها با استقبال فروشندگان مواجه شده و به عنوان جذاب‌ترین راه حل تکنولوژی برای هر کسب و کاری در نظر گرفته شدند.

دلایل محکمی پشت محبوبیت ویدیو وال‌ها وجود دارد. این تجهیزات، راه حل‌های همه جانبه ای هستند که می‌توانند تأثیر قدرتمندی بر بیننده داشته باشند. انسان‌ها در درجه اول موجودات بصری هستند، بنابراین تصاویر دقیق و واقع گرایانه تاثیری ماندگار روی آن‌ها می‌گذارد که پاسخ مثبتی از جانب آن‌ها دریافت می‌کند. علاوه بر این، ماهیت تعاملی آن‌ها می‌تواند پیام شما را تقویت کرده و به شناخت برندتان کمک کند زیرا مشتریان قادر به تجربه تعامل شخصی و یک به یک با محصولات و خدمات شما هستند.

نمایشگر‌های صنعتی ویدئو وال به طور گسترده مورد استقبال کاربران نیز قرار گرفته‌اند زیرا از نظر پیکربندی، سیستم انعطاف پذیری را ارائه می‌دهند. آن‌ها راه‌حل‌های همه کاره ایده آل برای صاحبان مشاغل و فروشندگان هستند که می‌خواهند از تأثیرگذارترین راه‌ها برای دستیابی به مشتریان خود استفاده کرده و به طور مداوم آن‌ها را غافلگیر کنند و تحت تأثیر قرار دهند. ویدئو وال‌ها از نظر عملکرد نیز همه کاره هستند، زیرا می‌توان از آن‌ها برای هر کاری از تبلیغات گرفته تا سرگرمی استفاده کرد. این امر به ویژه با توجه به اینکه مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خواستار تجارب جدید در خرید هستند که فراتر از یک معامله صرفا تجاری باشد، اهمیت دارد زیرا سرگرمی و لذت حین خرید در قرن بیست و یکم در مرکز توجه قرار دارند.

اگر هنوز هم قانع نشدید که ویدئو وال چگونه این کار را برای شما انجام می‌دهد، در ادامه به مزایای ویدئو وال در مراکز تجاری پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

مزایای نصب ویدئو وال در فروشگاه چیست؟

  • جلب توجه

خریداران امروزی مملو از اطلاعات هستند، بنابراین جلب توجه آن‌ها وقتی از کنار فروشگاه رد می شوند برای اینکه وارد فروشگاه شوند بسیار مشکل شده است. ویدیو وال‌ها در بازاریابی بسیار محبوب هستند و به فروشندگان اجازه می‌دهند کمپین‌ها، تصاویر و تبلیغات سفارشی را برای خریداران در فروشگاه به نمایش بگذارند.

ویدئووال یا همان نمایشگر صنعتی، بهتر از نمایشگرهای تبلیغاتی ساده و قدیمی و مرسوم، توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند، به طوری که 8 نفر از هر 10 مشتری، اذعان کرده اند که ویدئو وال ها توجه آن‌ها را برای ورود به فروشگاه جلب کرده است.

علاوه بر این، بیش از 40 درصد از خریداران می‌گویند که نمایشگرهای دیجیتال به علت آنچه در در زمان خرید به آن‌ها نمایش می‌دهند، می‌توانند نظر آن‌ها را درباره خریدی که می‌کنند، تغییر دهند.

  • مقرون به صرفه و موثر تر

استفاده از روش‌های مرسوم تبلیغات در فروشگاه‌ها بسیار ناکارآمد شده است، زیرا چاپ و نصب بنر تبلیغاتی در فضای فروش اغلب به زمان و هزینه زیادی نیاز دارد. هنگامی که بخواهید تبلیغات چاپی را در نظر بگیرید، اجرای تبلیغات یا کمپین‌های بازاریابی ناگهان بسیار گران می‌شود.

عصر مدرن تبلیغات، چه در ویترین و چه در داخل فروشگاه‌ها، ممکن است سرمایه‌گذاری اولیه بیشتری نیاز داشته باشد، اما نه تنها در درازمدت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود، بلکه می‌تواند سود حاصل از بازاریابی را نیز که فقط با فشار دادن یک دکمه قابل اجرا است، افزایش دهد.

  • رقابت در فروشگاه های مدرن

با محبوبیت و رشد خرید آنلاین، چشم انداز فروشگاه‌ها تغییر کرده است. خریداران به دنبال تجربه‌های به یاد ماندنی بیشتری هستند، چیزی که نمایشگرهای صنعتی یا ویدئو وال نصب شده در فروشگاه می‌توانند به ارائه آن کمک کنند.

 

4 نمونه عالی استفاده از فناوری ویدئو وال در فروشگاه‌ها

  •  جان لوئیس

این فروشگاه بریتانیایی در صنعت خود که به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مربوط می‌شود، پیشتاز است. از سال 2015، فروشگاه شاخص آن‌ها در خیابان آکسفورد دارای یک نمایشگاه مجازی است که خریداران می‌توانند کاتالوگ کامل آن‌ها را به صورت سه بعدی کشف کنند. این تجربه به قدری موفقیت آمیز بوده که جان لوئیس اعلام کرده است که این تکنولوژی را به سه فروشگاه دیگر در کمبریج، کینگستون و هورشام گسترش خواهد داد. هدف این است که تجربه طراحی و دکوراسیون داخلی را با اجازه دادن به مشتریان برای طراحی اتاق یا خانه خود با استفاده از آیپد و مجموعه‌های واقعیت مجازی، سفارشی کردن رنگ‌ها، وسایل مبلمان و غیره، به سطح جدیدی برسانیم.

ویدیو وال مؤثر است زیرا مکل بزرگی را حل می‌کند: مشتریان نیازی ندارند تصور کنند هر چیز در خانه‌هایشان چگونه به نظر می‌رسد، آن‌ها اکنون می‌توانند آن را ببینند. این مفهوم “قبل از خرید امتحان کنید” برای مشتریان جذاب است، زیرا احتمال بیشتری وجود دارد که محصولی را پیدا کنند که انتظارات آن‌ها را برآورده کند. این به معنای راحتی بیشتر و رضایت بیشتر برای خریداران است، اما همچنین احتمال مرجوعی کالا و ضرر کمتر را برای فروشنده به دنبال دارد.

ویدئو وال در فروشگاه دیور

  • کریستین دیور

این فروشگاه لوکس از مشتریان خود در فروشگاه Union Square خود در سانفرانسیسکو با یک طراحی چشمگیر متشکل از یک ویدئو وال دو طبقه استقبال می‌کند. طراحی این وال به یک هنرمند سفارش داده شده است و این اثر با قرار دادن آینه‌های استراتژیک در فروشگاه که همگی در کنار هم قرار گرفته تا صحنه بی‌نظیری برای یک تجربه خرید به یاد ماندنی، خلق کند، بیشتر هم شده است. این اثر با چیدمان منحصر به فرد خود، تقریباً نمایشی فوق العاده است که برای ایجاد اولین تاثیر قدرتمند روی مشتری به خوبی عمل می‌کند.

این ویدیو وال موثر است زیرا پیامی را ارسال می‌کند که با برند منسجم است. ویدئو وال با تجربیات پیشرفته و انحصاری همراه است، و ویدیو وال چشمگیر آن‌ها مفاهیمی مانند پیچیدگی و تجمل را تقویت می‌کند. شایان ذکر است که دیور تحقیقات خود را بر روی پایگاه مشتریان هدف خود (عمدتاً ثروتمندان) انجام داده و متوجه شده تجربیاتی که برای آن‌ها خاطره‌سازی می‌کنند، اهمیت زیادی برای آن‌ها دارد.

  • Kicks USA

در سال 2018، این برند کفش یکی از فروشگاه‌های خود را در محله کوئینز نیویورک به یک ویدئو وال به ارتفاع 120 فوت مجهز کرد که محتوای ویدیویی 12 هزار نفری را برای خریداران و رهگذران نمایش می‌دهد. محتوا به طور مرتب به روز می‌شود و مجموعه‌ای از محصولات برتر این برند را نشان می‌دهد، اما به این محدود نمی‌شود. ویدئو وال Kicks ، محصولات را در قابی قرار می‌دهد تا مشتریان بالقوه بتوانند آن‌ها را “عملا” با فیدهای مربوط به سبک زندگی و تصاویری از نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی این فروشگاه ببینند.

و تا حدودی به همین دلیل است که این ایده موثر واقع شده است: تمرکز فقط بر روی محصولاتی که می‌فروشند نیست، بلکه بر ارائه یک تجربه از برند با یک نمایش بسیار جذاب است که به ایجاد پیوند قوی بین مشتری و فروشگاه کمک می‌کند. به طور خلاصه، Kicks از ویدئو وال به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی تجربی خود استفاده می‌کند، که ثابت کرده است که یکی از متمایزترین عوامل موثر در موفقیت این شرکت در بخش رقابتی است.

  • مرسدس بنز

آخرین لیست ما از نمونه‌های تکنولوژی ویدئو وال، فروشگاه‌های پاپ آپ مرسدس بنز در مراکز خرید واقع در میامی و شیکاگو هستند. این فروشگاه‌ها به ویدیو وال 4×4 مجهز شده‌اند که جدیدترین محصولات خود را به شیوه‌ای واقع بینانه و چشم نواز به نمایش می‌گذارند.

این راه حل موثر واقع شده است، زیرا مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وسیله نقلیه مورد علاقه خود نیازی به سفر به نمایندگی‌های بزرگتر ندارند. همچنین علاوه بر اهداف تجاری برای سرگرمی، نمایش عکاسی و سایر اشکال هنری استفاده می‌شود. استفاده از هنر در فروشگاه‌های لوکس روندی است که به دلیل توانایی آن در ایجاد فضایی الهام‌بخش که با سبک زندگی شیک و لوکس مشتریانشان مطابقت دارد، مورد توجه قرار گرفته است. در عین حال، استفاده مرسدس بنز از ویدئو وال ها نشان می‌دهد که چگونه این فناوری می‌تواند تأثیری قوی حتی در فروشگاه‌هایی با محدودیت فضا داشته باشد، بنابراین صرف نظر از متراژ فروشگاه شما، راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه است.

در این مقاله، نمونه‌هایی از فناوری ویدئو وال را به شما معرفی کردیم و نشان دادیم که این راه‌حل خلاقانه می‌تواند سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای برای کسب‌وکار فروشگاه شما باشد. مانند سایر نمایشگرهای دیجیتال، ویدئو وال‌ها می‌توانند به مشتریان شما اطلاع رسانی کرده، جذب شان کنند و الهام بخشند و در عین حال به شما کمک می‌کنند تا به عنوان یک کسب و کار آینده نگر، شهرت داشته باشید.

برای اطلاع از نحوه راه اندازی از این راه حل خلاقانه به نفع خود، با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 02142981

شماره واتس اپ: 09103334800

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 11 =