تازه ها

برگزاری سومین نمایشگاه تکنولوژی آموزشی در سال 97

تکنولوژی آموزشی

در تاریخ 26 مهرماه سال 97 سومین دوره نمایشگاه تکنولوژی آموزشی در بوستان گفت و گو توسط ریاست محترم سازمان فضای مجازی افتتاح شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه نمایش آخرین تکنولوژی های نوین در حوزه آموزش بود که مخاطب اصلی آن اساتید، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان عزیز کشورمان بوده است.

دیتا پروژکتور

شرکت هایی در این نمایشگاه حضور پیدا کردند که در حوزه بازی های فکری، روش های نوین آموزشی، ملاژ و مانکن های آموزشی و تجهیزات هوشمند آموزشی از قبیل دیتا پروژکتور، برد هوشمند و… فعالیت می کردند.

برد هوشمند
شرکت مهندسی نوآوران تحقیق به پشتوانه حضور صمیمانه مشتریان و همکاران عزیز با تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و تکنولوژی های ارتباطی از قبیل لابراتوار آموزشی، ویدئو پروژکتور، انواع بردهای هوشمند، دیجیتال ساینیج، سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.همچنین این افتخار را داشتیم که در زمان حضور مسئول هوشمند سازی مدارس وزارت آموزش و پرورش از جدید ترین محصول خود به نام کارت کنترل کننده RFID که طراحی و تولید شرکت میباشد رونمایی کنیم.

ویدئو پروژکتور
این نمایشگاه پس از 4 روز با حضور گرم بازدید کنندگان عزیز در روز یکشنبه 19 مهرماه به اتمام رسید. امید است که با معرفی آخرین و به روز ترین تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی بتوانیم پاسخگوی نیاز همراهان همیشگی و مردمان خوب سرزمینمان باشیم.

در ادامه میتوانید ویدئو کوتاهی از این نمایشگاه را مشاهده نمایید:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 19 =